پیشنهاد وسوسه انگیز ستاره پرسپولیس; ستاره یحیی رفت؟ 1

پیشنهاد وسوسه انگیز ستاره پرسپولیس;  ستاره یحیی رفت؟  1

میلاد سرلک با وجود تماس های مکرر پرسپولیس همچنان از تمدید قراردادش با این تیم ناراضی است و موقعیت فعلی او ما را به یاد احمد نورالهی می اندازد.

بارها در پایان فصل گذشته به نورالهی پیشنهاد تمدید قرارداد داده شد اما همیشه آن را به پایان لیگ بیستم موکول می کرد تا در نهایت تصمیم خود را بگیرد. او با قراردادی سخت به شباب الاهلی رفت تا پرسپولیس در میانه زمین خود با چالش بزرگی روبرو شود.

نه رضا اسدی توانست جای احمد نورالهی را با پیراهن شماره 8 پر کند و نه کمال کامیابی نیا که مصدوم و بدشانس بود. رضا اسدی اگرچه به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته اما به وضوح با احمد نورالهی بهترین هافبک فصل گذشته سرخپوشان فاصله زیادی دارد. حالا در چنین شرایطی شاید از دست دادن میلاد سرلک حادثه تلخی برای پرسپولیسی ها باشد.

سرلک در اولین روزی که با پرسپولیس قرارداد بست، بابت خریدش مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت اما عملکرد او در این مدت کوتاه در پرسپولیس به قدری خوب بود که هم کارشناسان و هم هواداران از او تعریف و تمجید کردند. سرلک که شماره یک بازی های آسیایی را بر تن می کرد، در شروع فصل جدید لیگ برتر پیراهن شماره یک این تیم را بر تن کرد که پیش از این بازیکنان بزرگی بر تن کرده بودند.

هافبک قرمزها دو فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و حتی در فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در پرسپولیس کم تردیدترین بازیکن این تیم است و کمتر از او بازی های ضعیفی را دیده ایم.

هدف اصلی میلاد سرلک بازی در اروپاست اما شنیده ایم که پیشنهاد اماراتی آنقدر زیاد است که ممکن است برای ادامه فوتبالش به این کشور سفر کند.

این در حالی است که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به تمدید قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی خوش بین است. همان صحبت هایی که سامی و صدری پارسال در مورد تمدید قرارداد احمد نورالهی گفتند!

بنابراین به نظر می رسد کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد میلاد سرلک بسیار سخت و دشوار باشد و او راهی را که نورالهی طی می کرد را طی کند!

دیدگاهتان را بنویسید