پیگیری حل مشکلات آب و فاضلاب فارس

این اتفاق در دیدار استاندار فارس با وزیر نیرو؛

استاندار فارس در سفر به تهران و دیدار با وزیر نیرو به برخی از مسائل و چالش های مربوط به اجرای آبرسانی و فاضلاب پرداخت.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

به گزارش استان فارس، محمدهادی ایمانیه ضمن شرکت در جلسه استانداران که به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد به تهران سفر کرد. با موضوع بررسی روند تسهیل اجباری تبصره 18 در این وزارتخانه همچنین کشوری با وزیر نیرو دیدار و برخی مسائل و چالش های مهم استان را پیگیری کرد.

استاندار فارس ضمن درخواست تامین اعتبار برای احداث سیستم جمع آوری فاضلاب و سیستم فاضلاب در بلوار اتحاد شیراز از جمله احداث شبکه فاضلاب؛ یک ایستگاه بالابر و یک ایستگاه پمپاژ، از لزوم نوسازی تصفیه خانه شماره یک شیراز گفت.

وی همچنین خواستار پرداخت سهم وزارت نیرو از اعتبارات احداث شبکه زیرساخت برق مورد نیاز برای اجرای 23065 واحد نهضت ملی جهش مسکن در استان فارس و پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل فاز اول شد. و اجرای فاز دوم تصفیه خانه آب در شهرستان فیروزآباد.

استاندار فارس با اشاره به کار خط دوم آب داروزن به شهر شیراز، درخواست آبرسانی از این خط به تعدادی از مناطق روستایی نزدیک مسیر خط لوله را کرد.

از دیگر برنامه های دیدار ایمانیه با محرابیان، پیگیری تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های زیربنایی آب و فاضلاب در سایت های نهضت ملی مسکن در استان فارس بود.

استاندار فارس همچنین در اولین همایش ملی گفت و گوی نخبگان که با حضور وزیر کشور، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس سازمان در تالار غدیر وزارت کشور برگزار شد، شرکت کرد. سازمان اداری و استخدامی و سایر کارکنان، مدیران و اعضای اتاق های فکر از سراسر کشور.



آیا این خبر مفید بود؟