گزینه یاری گل محمدی پدیده جام ملت های آسیا

این مربی اسپانیایی از سال 2018 تا 2022 همواره به عنوان دستیار فعالیت داشته و در این مدت به مدت 3 سال دستیار تیم ملی اسپانیا بوده و زیر نظر لوئیس انریکه کار کرده است.

او همچنین تجربه مربیگری در واتفورد را دارد و همچنین به عنوان آنالیزور برای تیم بارسلونا کار می کند. این سرمربی اسپانیایی در زمان هدایت تیم عراق توانست نتایج خوب و رضایت بخشی را به دست آورد.

گزینه یاری گل محمدی پدیده جام ملت های آسیا

وی درباره حضورش روی نیمکت عراق گفت: در ابتدا همسرم به دلیل مطالبی که در رسانه ها خوانده بود مخالف رفتن من به این کشور بود اما پس از صحبت با سفیر اسپانیا در عراق تصمیم گرفتم این پیشنهاد را بپذیرم و در نهایت با فدراسیون فوتبال عراق به توافق رسیدند.

به گفته این مربی، قبل از قبول هدایت تیم ملی عراق، به این نکته نیز برمی خوریم که او دستیار مربی نبود و به توصیه انریکه هدایت یک تیم را شخصا برعهده گرفت.

گزینه یاری گل محمدی پدیده جام ملت های آسیا

وی همچنین درباره همکاری با لوئیز انریکه و نقش او در این تصمیم گفت: خودم را مدیون لوئیس انریکه می دانم که زمینه حضور من در عراق را فراهم کرد. تصمیم به ترک انریکه قبل از جام جهانی تصمیم درستی بود و مسیر من را مشخص کرد.

علاوه بر این خووس پیش از این در آبان ماه 1401 دستیار یحیی گل محمدی بود و حتی در همان زمان صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم را نیز دنبال می کرد اما در نهایت این همکاری هرگز اتفاق نیفتاد. اتفاق افتاد

گزینه یاری گل محمدی پدیده جام ملت های آسیا

نکته جالب اینجاست که پس از رد حضور کاساس در کادر فنی پرسپولیس، وی از دنبال کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منصرف شد اما همچنان یکی از دنبال کنندگان صفحه یحیی گل محمدی است.

یکی دیگر از لحظات جالب پیروزی تیم ملی عراق مقابل ژاپن این است که تیم سامورایی پس از 11 بازی طعم شکست را چشید. کاری که تیم ملی عراق با تیم ژاپن کرد، تیم های بزرگی مثل تیم ملی آلمان قبلاً قادر به انجام آن نبودند.