گیشه های سینمای ایران همچنان کمدی می‌پسندد

در پایان هفته چهارم دی ماه 825 هزار نفر به سینما رفتند و گیشه هفتگی 39 میلیارد فروخت.

به گزارش خبرگزاری موج


، سینمای ایران در هفته ای که گذشت میزبان 825 هزار مخاطب بود که توانست 38 میلیارد و 530 میلیون و 443 هزار تومان بفروشد. این آمار نسبت به هفته های قبل روند خوبی را نشان می دهد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران رو به افزایش است.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی در هفته جاری موفق به فروش 276 هزار بلیت به ارزش 13 میلیارد و 759 میلیون تومان شد و در رتبه نخست فروش گیشه قرار گرفت.

فیلم کمدیهتل به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه کنندگی محمد شعیشتا و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در سینماهای ایران اکران شد و این هفته با جمع آوری ۱۹۰ هزار بیننده توانست ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروش کند و در فروش نقدی در جایگاه دوم قرار گرفت. .قرار گرفتن

فیلم سینما «ویلای روی ساحل» که از ۲۸ آذر ۱۳۰۲ روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود. هفته گذشته با فروش 101 هزار بلیت به ارزش 4 میلیارد و 947 میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما قرار گرفت.

«ورود ممنوع» به کارگردانی امید آقایی با فروش 61 هزار بلیت به ارزش 2 میلیارد و 903 میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه قرار گرفت.

فیلم خنده دار” یک فسیل به تهیه کنندگی سید ابراهیم امیریان و کارگردانی کریم امینی از سوم اسفند ماه 1401 روی اکران سینماهای سراسر کشور قرار گرفت و هفته گذشته با فروش 55 هزار بلیت به ارزش 2 میلیون و 710 میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش فیلم قرار گرفت. تئاترها



آیا این خبر مفید بود؟