«هتل» همچنان رقیب «فسیل» در گیشه های سینما

این هتل در رقابت با فسیل هفته گذشته همچنان در صدر باکس آفیس بود.

به گزارش خبرگزاری موج


، سینماایران در هفته ای که گذشت در مجموع میزبان 816 هزار بازدیدکننده بود که توانستند 33 میلیون و 731 میلیون و 220 هزار تومان فروش داشته باشند. این آمار نسبت به هفته های گذشته روند صعودی بسیار خوبی را نشان می دهد و در مجموع وضعیت سینمای ایران رو به افزایش است.

فیلم کمدی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه کنندگی محمد شعیشتا و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از 14 مهر 1402 در سینماهای ایران اکران شد و این هفته با جمع آوری 395 هزار بیننده موفق به فروش 6 میلیارد و 795 میلیون تومانی شد و در رتبه اول قرار گرفت. فروش صندوق پول تنظیم شده است.

فیلم کمدی «فاصل» به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از سوم اسفند ماه 1300 اکران سینماهای کشور را آغاز کرده است که هفته گذشته با فروش 88 هزار نفری در رتبه دوم جدول فروش گیشه قرار گرفت. بلیط به ارزش 3.707 میلیون تومان.

«بچه زرنگ» انیمیشنی ماجرایی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش 94 هزار بلیت به ارزش 3.18 میلیارد تومان در رتبه سوم گیشه قرار گرفت.

فیلم «جوجه تیغی» ساخته مستانه مهاجر که این هفته با فروش 62 هزار بلیت سینما به فروش 2 میلیارد و 722 میلیون تومانی دست یافت، در رتبه چهارم جدول فروش سینما قرار گرفت.

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی از 21 مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده و با فروش 29 هزار بلیت به ارزش یک میلیون و 256 هزار تومان در رتبه پنجم گیشه قرار گرفته است.



آیا این خبر مفید بود؟