بزرگترین اکران سینمای خاورمیانه از 10 سال سینمای هجرت در کما است/تصمیم!


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890830

این روزها تنها فیلم عریض خاورمیانه در کرج به خاطر مهر مسئولان می میرد و رامکی نماینده «هجرت» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها غبار فراموشی بر بزرگ ترین اکران سینمای خاورمیانه در کرج نشسته است و هیچکس از این سریال خبر ندارد.

20 سال پیش برج آزادی هم این صفحه نمایش را داشت اما پس از برچیده شدن آن تنها صفحه نمایش عریض و بزرگ منطقه در کرج دیده می شود اما چه فایده!

این سینما برای ادامه کار نیاز به بازسازی و ارتقاء تجهیزات دارد، در گذشته 800 نفر داخل سینما بودند و 800 نفر در صف تهیه بلیط ایستاده بودند.

در شرایط فعلی سینما حتی 100 نفر هم خوب نمی گیرند، به گفته شهروندان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، رامچی برای هجرت نماند.

4978465a c8ad 432a 8932 a8cdb3402e9a خبر خاکستری

یکی از شهروندان کرجی در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید سینما هجرت چراغی است برای کرج که هر روز ضعیف تر می شود. سینما جای پارک ندارد.

او ادامه می دهد؛ تاکسی ها راه را بسته اند و هیچکس بلیت نمی گیرد در این شرایط دیگر امیدی به مهاجرت نیست.

طرح تعریض خیابان بهانه ای شد تا سایه تخریب به جای نوسازی بر سینما هیجار قدیمی ترین سینمای کرج بیفتد.

محرابی سرپرست حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: ما در مورد بازسازی بلاتکلیف هستیم و دولت شهر علاقه ای ندارد.

31346d9c 69d1 4f98 af44 897e8f625126 خبر خاکستری

وی ادامه داد: 10 سال منتظر بودیم تا زمین جدید به حوزه هنری عرضه شود، حتی وعده ملک معوض در بلوار ماهان محقق نشد.

حسینی مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید; تخریب و بازسازی یا ساخت یک ساختمان جدید هزینه زیادی دارد.

پروژه مذکور منوط به مصوبه شورای شهر کرج است و اگرچه ممکن است نگاتیوهای برخی سینماها قطع شده باشد، اما چرخ سینماهای هجرت همچنان در حال چرخش است.

محرابی در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید; هجرت مکان خوبی برای افتتاح موزه سینما است اما با وجود پیشنهاد ما اتفاق خاصی نیفتاد.

با توجه به وجود اکران بزرگ و منحصر به فرد و معماری خاص سینمای هجرت می توان از آن به عنوان یک ظرفیت فرهنگی ویژه استفاده کرد.

در خاتمه باید گفت؛ برای بازگرداندن روزهای خوش گذشته این مکان فرهنگی لازم است مدیریت شهری دست به کار شده و مشکل آن را حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید