یحیی دست از این ستاره برنمی دارد!

یحیی دست از این ستاره برنمی دارد!

یکی از دغدغه های پرسپولیس برای فصل آینده فسخ قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است که 11 بازیکن پرسپولیس در پایان دیدار مقابل فجر آزاد خواهند شد اما یحیی گل محمدی همچنان 3 بازیکن را در اولویت قرار داد. و به مدیران باشگاه اعلام کرد که حتما این بازیکنان را برای فصل آینده می خواهد. میلاد سرلک و مهدی ترابی دو ملی پوش تاثیرگذار پرسپولیس در صدر لیست بازیکنان پرسپولیس قرار گرفتند و مذاکرات این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل آغاز شده است. پس از مدتی مذاکره پرسپولیس و ترابی، ستاره پرسپولیس در نهایت قرارداد خود را برای 2 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد تا خیال هواداران و کادرفنی پرسپولیس برای این بازیکن راحت شود. به گفته یکی از مدیران پرسپولیس با سرلک به توافق رسیده و این بازیکن نیز قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

سرلک که پیشنهاد خارجی هم در چنته دارد هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است. بازیکن بعدی که به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده می شود احسان پهلوان بازیکن کوچک پرسپولیس است. شنیده ها حاکی از آن است که با این بازیکن به توافق رسیده و قرارداد پهلوان به زودی تمدید خواهد شد.

با این حال هنوز وضعیت چند بازیکن دیگر پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نیست و صحبتی با آنها انجام نشده است. یکی از آنها رامین رضاییان است که در نیم فصل به پرسپولیس بازگشت و قراردادی 6 ماهه با این تیم امضا کرد. با اینکه او چندین پاس گل از ضربات ایستگاهی ارسال کرد اما عملکرد رضایان چندان چشمگیر نبود و این بازیکن منتقدان زیادی دارد. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این بازیکن نداده است و از طرفی شایعه پیوستن دانیال اسماعیلی فر مدافع سپاهان به پرسپولیس بسیار قوت گرفته است.

همین موضوع باعث شد تا خبر جدایی رضایان در پایان فصل منتشر شود. رامین که اولین گل تیمش را مقابل شهر هودرو به ثمر رساند، با تشویق کمی از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه مواجه شد و برخی از هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواستند تا قرارداد رامین را تمدید کند. علیرغم تشویق رضایان و درخواست هواداران برای تمدید قرارداد رضایان، شایعات حاکی از آن است که اولویت یحیی گل محمدی برای فصل آینده جذب دانیال اسماعیلی فر است و در صورت خرید این بازیکن، ماندن رامین رضایان سخت خواهد بود. گفتنی است، قرارداد اسماعیلی فر با سپاهان در پایان فصل به پایان می رسد و بازیکنان پرسپولیس حتی مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده و به توافقات اولیه دست یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید