۱۱۰ عمل جراحی در حمله تروریستی کرمان ظرف ۳ الی ۴ ساعت انجام شد

وزیر بهداشت در تالار مجلس:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حادثه کرمان از 4 ساعتی که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، 110 عمل طی 3 تا 4 ساعت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری موج


وزیر بهداشت گفت: اخیرا بررسی سلامت ملی ما در کشور شروع کردیم و کارکنان بهداشتی خدمات 24 ساعته را ارائه می دهند. تا امروز 38 میلیون نفر در این کمپین ملی شرکت کرده اند که رکورد بسیار خوبی در این زمینه است.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با حضور در جلسه علنی امروز سه شنبه 28 آذرماه در پاسخ به سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آگ کلا و 66 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر اینکه چرا علیرغم همه تلاش ها پرستاران و پرسنل پرستاری در زمان همه‌گیری کرونا و وعده‌هایی که برای حذف پرستاران و تغییر وضعیت کادر پرستاری داده‌اند، آیا وزارت بهداشت کادر بیمارستانی را تعدیل می‌کند و طرح پرستاری را تمدید نمی‌کند؟ وی با بیان اینکه از حساسیت بالای نمایندگان محترم نسبت به خوزه سلامت تشکر می کنم، تاکید کرد: یکی از وظایف مهم کشور مربوط به حوزه سلامت است که به فضل الهی اقدامات خوبی در حوزه سخت افزاری و سخت افزاری انجام شده است. نرم افزار در دولت مردمی.انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در پیشرفت بهداشت و درمان تاثیرگذار است کارکنان و بهورزان هستند که در طول تاریخ توانسته اند فداکاری های زیادی انجام دهند و تلاش و جهاد مستمر در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در حال شکل گیری است. . در حادثه کرمان از ساعت 4 که مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند، 110 عمل در عرض 3-4 ساعت انجام شد و با فراخوان گروه داوطلبان، داوطلبان زیادی به میدان بهداری آمدند که باعث افتخار ما شد و توانستند خدمات خوبی ارائه دهند

وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که در حوزه سلامت می توان انجام داد، داشتن نیروی انسانی متعهد و متعهد است که کار بسیار مهمی به ویژه در دوران کرونا انجام داده اند و وظیفه ماست که بتوانیم تا از این قدرت های مورد نظر در زمینه های مختلف استفاده کنیم و بتوانیم از خدمات آنها استفاده کنیم.

عین اللهی همچنین به اجرای کمپین ملی سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: به تازگی کمپین ملی سلامت را در کشور راه اندازی کرده ایم و بهورزان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و تا امروز 38 میلیون نفر در این کمپین ملی شرکت کرده اند. ، که رکورد بسیار خوبی در این زمینه است.


آیا این خبر مفید بود؟