۱۷۰ میلیون لیتر بنزین در کارت‌های سوخت ذخیره شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش میانگین مصرف روزانه بنزین به 8 میلیون لیتر در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 170 میلیون لیتر بنزین در کارت های سوخت ذخیره شده است.

به گزارش خبرگزاری موج


مدیر اجرایی جعفر سالاری نسب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتیوی گفت: 94 درصد مردم کمتر از 160 لیتر در ماه مصرف می کنند گازوئیل گفته می شود این میزان در مجموع 60 لیتر سهمیه 1500 تومان و 100 لیتر سهمیه بنزین 3000 تومان است و میانگین مصرف روزانه بنزین در کشور در سال جاری 8 میلیون لیتر افزایش یافته است. تعداد بسیار زیاد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم گیری های غیر قیمتی برای بنزین در دولت در دستور کار قرار دارد و تاکنون هیچ پیشنهاد قیمتی در دولت ارائه نشده و پیشنهاد قیمتی از ما درخواست نشده است. از درخواست های تکثیر کارت برای سوخت در حال حاضر 14000 در روز است. همچنین در حال حاضر حدود 170 میلیون لیتر بنزین در کارت سوخت مردم وجود دارد.

وی افزود: سازمان های متولی باید سوخت را دقیق و واقع بینانه تخصیص دهند. دولت مشتاق است اطمینان حاصل کند که متقاضی سوخت کمترین آسیبی را متحمل نمی شود و در حال حاضر حدود 67 درصد از پر کردن پمپ بنزین ها از طریق کارت سوخت شناسایی انجام می شود.

سالاری نسب در پایان خاطرنشان کرد: طرح تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل گازوئیل نیز بر اساس اسناد حمل و نقل آنلاین برای جلوگیری از صدور بارنامه های جعلی اجرا می شود. پیش بینی ما این است که با اجرای این طرح در مصرف روزانه حداقل 5 میلیون لیتر نفت و گاز صرفه جویی شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها