آبروی والیبال ایران را حفظ کنید


ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887476

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه ملی پوشان جوان ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف تیم های خوب خواهند رفت خطاب به بازیکنان این تیم گفت: انتظار می رود با ارائه بازی مناسب و هر آنچه که در توان دارید شاهد رقابت های خوبی باشیم. و از آبروی والیبال ایران محافظت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیش از عزیمت تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا، دکتر محمدرضا داورزنی از محل اسکان این تیم بازدید کرد و دقایقی با ملی پوشان گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار امیر مهدی نفر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در اردوهای داخل و خارج از خانه امکانات خوبی داشتیم و بازیکنان در اسلوونی تجربه خوبی کسب کردند و به نمایندگی از تیم ملی جوانان من از شما و سایر کارکنان فدراسیون تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین انسجام و نظم تیمی را یکی از عوامل مهم موفقیت تیم دانست و افزود: پس از ماه ها تمرین به جام کنفدراسیون آسیا اعزام می شوید و این مسابقات برای اعتبار ایران در آسیا مهم است. اما بیش از هر چیز این فرصتی است که تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی بیشتری داشته باشد. از شما می خواهم نگران نتیجه نباشید و روی انجام یک بازی خوب تمرکز کنید.

دکتر محمدرضا داورزنی ادامه داد: “شما با تیم های قدرتمندی بازی خواهید کرد و انتظار داریم با ارائه بازی مناسب و هر آنچه در توان دارید شاهد مسابقات خوبی باشیم.” آبروی والیبال ایران را حفظ کنید. تیم ملی زیر 21 سال ایران در جام کنفدراسیون های آسیا باید مقابل تیم های بزرگسالان آسیا بازی کند پس باید بیشتر تلاش کنید. موفقیت در صورتی دست یافتنی است که بازیکنان از نمایش گرایی دوری کنند و به عنوان یک تیم هماهنگ برای کسب نتیجه وارد میدان شوند.

وی درباره تلاش تیم های ملی نوجوانان در اردوها تصریح کرد: شما این توانایی را دارید که با همدلی و انسجام به نتیجه تلاش های خود برسید. در حال حاضر مردم ایران به والیبالیست های کشور افتخار می کنند و شما پشتوانه نسل کنونی تیم ملی بزرگسالان ایران هستید. به همین دلیل بسیار مهم است که یک بازی خوب از طرف خود ارائه دهید.

والبیال رئیس فدراسیون در ادامه گفت: همه ما یک تیم هستیم و تاکنون فدراسیون و کادر فنی وظایف خود را به خوبی انجام داده اند و از این پس در کنار شما خواهند بود.

داور در پایان ضمن دعای خیر برای تیم ملی نوجوانان از زحمات کادر فنی در آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا و قهرمانی جوانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.

هفتمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه در تایلند برگزار می شود و تیم ملی جوانان به مصاف حریفان قاره کهن مانند نماینده ایران می رود.

پس از این مراسم، تیم ملی والیبال نوجوانان راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا ساعت 18:30 تهران را به مقصد تایلند ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید