آبی ها به بن بست تاکتیکی رسیده اند

وی افزود: نمی خواهم در کار سرمربی دخالت کنم اما با این شرایط تیم آسیب می بیند. آبی ها در 5 هفته اخیر امتیازهای زیادی از دست داده اند و این می تواند ضربه بدی برای این تیم باشد.

هافبک سابق استقلال گفت: متاسفانه آبی ها به فقر تاکتیکی رسیده اند. مالکیت توپ از دست رفته و شرایط فنی خوب نیست اما امیدوارم با بازی تیر آبی ها بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

وی در خصوص انتقادات به بازیکنان خارجی استقلال گفت: برخی از بازیکنان خارجی تحت تأثیر دلال، باشگاه و حتی مدیرعامل جذب می شوند و نمی توانند برای تیم خود مفید باشند، فقط دلال ها از جذب سود می برند و متاسفانه استقلالی ها به سود تیم هستند. بازیکنان خارجی کیفیت بالایی ندارند و نتوانسته اند در هفته های اخیر روی نتایج استقلال تاثیر بگذارند و این می تواند در آینده برای استقلالی ها دردسرساز شود.

محمد رضایی در پاسخ به این سوال که آیا آرایشگر پیکان استقلال هم به تساوی می رسد، گفت: تاکنون 5 بازی وجود دارد که استقلال موفق به پیروزی نشده و 10 امتیاز از دست داده است. کادر فنی استقلال برای پیروزی در این دیدار باید برنامه خوبی داشته باشد. متأسفانه در استقلال فقط خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و سایر خطوط انتظارات را برآورده نکردند.

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال مقابل پیکان گفت: آبی ها تاکتیک جدیدی برای ارائه ندارند. مربیانی چون قلعه نویی و فرهاد کاظمی چندین تاکتیک خاص داشتند که با همین تاکتیک کار می کردند و روی این سیستم کار می کردند تا اینکه توانستند مقابل حریف پیروز شوند. استقلال در گذشته هم چنین شرایطی داشته اما امروز در این تیم چنین اتفاقی نمی افتد. جو تیم خوب نیست. یک خارجی ضعیف در دربی 90 دقیقه بازی کرد اما بازیکن زهرماری مثل ارسلان مطهری باید در دقیقه 90 وارد زمین می شد که مشخص نیست دلیل حضور او در این لحظه چیست؟

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به آینده استقلال خوشبین است، گفت: تا زمانی که تاکتیک تیم تغییر نکند نمی توانیم به شرایط فعلی خوش بین باشیم. شادابی تیم را بازیابی کنید تا مانند دوران استراماچونی، آبی ها به شرایط ایده آل بازگردند. درست است که داوری در برخی مسابقات باعث مصدومیت استقلال می شود، اما این تیم باید آنقدر بازی کند که تمام دیدارهایش را با پیروزی به پایان برساند.

وی همچنین تاکید کرد: استقلال برای برون رفت از این شرایط نیاز به یک شوک مثبت دارد. همیشه موارد اجباری وجود ندارد. تیم نباید برای منافع شخصی فداکاری کند. همه باید متحد شوند تا یک تیم موفق شود.

محمدرضایی در پاسخ به این سوال که شوک استقلالی ها تغییر در کادر فنی است، گفت: تغییر در کادر فنی اشتباه است و سرمربی باید به کار خود ادامه دهد به شرطی که بتواند قدرت مضاعفی به تیم بدهد و تغییراتی ایجاد کند. تاکتیک های موفقیت تیم

وی در پایان در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال مقابل پیکان گفت: همیشه باید بتوانیم بعد از یک بازی ضعیف تیم را به شرایط خوب برگردانیم. استقلال مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت در حالی که بازیکنان پیکان هم انگیزه بالایی برای گلزنی خوب مقابل استقلال داشتند. این بازی برای آبی ها خطرناک است و اگر استقلال بتواند این تیم را شکست دهد شرایط بهتری ایجاد می شود وگرنه حواشی بیشتری بر استقلالی ها حاکم می شود و تمرکز این تیم از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید