گل محمدی به بن بست تاکتیکی رسیده است؟ دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس

گل محمدی به بن بست تاکتیکی رسیده است؟  دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس

شکست 1-0 پرسپولیس مقابل هوادار همچنان حواشی را برای کادر فنی سرخپوشان پایتخت به همراه دارد تا انتقاداتی را نسبت به تصمیمات آنها در خصوص انتخاب ترکیب این تیم وارد کرد.

سرخ‌پوشان پایتخت در دومین و سومین بازی‌های فصل جاری لیگ برتر با تاکتیک‌های ثابتی به میدان رفتند که با کسب 39 امتیاز، 42 امتیاز برای رده‌بندی اول کسب شد. از طرفی استقلالی ها در چهار بازی اخیر خود با بردهای متوالی همسایه پرسپولیس شده اند و رقابت تنگاتنگی بین آنها خواهد بود.

بی ثباتی پرسپولیس در گلزنی یکی از مواردی است که منتقدان گل محمدی معتقدند ناشی از تغییراتی است که او در ترکیبش ایجاد می کند. در عین حال کادر فنی پرسپولیس برای حفظ جایگاه اصلی بازیکنان مورد اعتماد خود حساس است اما مشکلات ناگهانی باعث تغییراتی در گروه ثابت مردان می شود.

گل محمدی در هفته های ابتدایی سعی کرد به بازیکنانی که پیش فصل را به پایان رسانده بودند فرصت بازی بدهد اما بازیکنانی مانند مهدی عبدی، سروش رفیعی، کمال سهدا نیا و علی نعمتی قدر آن را ندانستند تا اینکه کم کم به عنوان پشتیبان دائمی تبدیل شدند.

مهم ترین سوال در آنالیز ترکیب 20 هفته ای پرسپولیس در فصل جاری نشان می دهد مصدومیت یا محرومیت بازیکنان از هفته چهارم لیگ برتر برای گل محمدی چاره ای جز تغییر ترکیب نگذاشته است. سرمربی پایتخت با مصدومیت امید عالیشاه، سروش رفیعی، شیخ دیاباته، سعید صادقی و میلاد سرلک مجبور شد تغییراتی ناخواسته در ترکیب تیمش ایجاد کند. همچنین خروج یورگن لوکادیا در حساس ترین مرحله بازی های خارج از خانه پرسپولیس بدترین ضربه را به این تیم زد تا پرسپولیس پنج بازی بدون مهاجم متخصص انجام دهد.

ناگزیر بودن یحیی برای ایجاد تغییرات در هسته اصلی این تیم پیش از این مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته بود اما شرایط بازیکنان این تیم در هر بازی نشان می دهد که گل محمدی چاره ای جز ایجاد تغییرات نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید