هافبک پرسپولیس به تسلط و خلاقیت کافی دست نیافته است/ استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده اما هنوز جای کار دارد.

ساعت: 08:11
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796880

مهاجم سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده است اما هنوز جای کار دارد اما خط هافبک پرسپولیس به مهارت و خلاقیت کافی نرسیده است.

فراز فاطمی مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی راه دانا در خصوص دیدار استقلال و فولاد گفت: بازی بسیار جذابی را بین دو تیمی که فوتبال خوبی ارائه کردند و تیم مهمان دیدیم. او توانست با انجام یک مسابقه پرفشار که مستحق امتیاز هم بود، آبی ها را عصبانی کند.

وی ادامه داد: فولاد با جواد نکونام پیشرفت بسیار خوبی داشته و روند رو به رشدی دارد اما استقلال با یک گل فوق العاده موفق شد رقیب مهم خود را شکست دهد و به پیروزی برسد و با حفظ گل ها، انسجام تاکتیکی و دفاع موثر 3 امتیاز را کسب کند.

فاطمی درباره روند حضور در تیم فوتبال استقلال گفت: آبی ها شروع فوق العاده ای در لیگ برتر داشتند و این آمار خوب نشان می دهد که روحیه پیروزی به تیم تزریق می شود اما همچنان از نظر نحوه بازی استقلال می تواند باشد. بهتر است و جایی برای کار وجود دارد.”

مهاجم سابق آبی های تهران با اشاره به شرایط فعلی باشگاه گفت: مشکلات متعددی مانند هرمی برای موفقیت یا شکست یک تیم موثر است. الان در استقلال مدیرعامل خوب کار کرده، حاشیه ها به حداقل رسیده و فرهاد مجیدی مربی خوبی دارد که خودش تجربه بیشتری نسبت به قبل دارد.

او درباره بازی آینده تیم سابقش گفت: کل هرم در طول سال ها شکل گرفته است و این امیدوارکننده است. آلومینیوم نیز تیم خوب، منسجم و سخت کوشی است که تیم های زیادی را آزار می دهد. استقلال اگر مغرور نباشد می تواند حریف اراکی را شکست دهد.

فاطمی همچنین درباره دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: سپاهان یکی از تیم هایی است که حتی در روزهای شکست هم موقعیت های بسیار مناسبی ایجاد می کند و شکست آنها از بدشانسی است. البته پرسپولیس با این برد موفق شد 6 امتیازی شود و به حفظ جایگاه خود کمک کند.

وی افزود: سرخپوشان با اثبات روحیه برتری توانستند دروازه را حفظ کنند و کار را تمام کنند. این تیم سال گذشته در مقطعی تنها پیروزی های اقتصادی داشت و چند گل دریافت کرد اما در نهایت قهرمان لیگ شد.

وی مشکل فعلی پرسپولیس را اذعان کرد: هافبک این تیم نسبت به سال گذشته تسلط، خلاقیت و مالکیت کمتری دارد و باید به این مشکل رسیدگی شود. برای پر کردن این شکاف باید خریدهای جدیدی انجام شود.

مهاجم سابق تهرانی سرخپوشان با اشاره به بازی این تیم با تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همیشه یکی از پرطرفدارترین تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی بوده است، اما در قهرمانی فعلی اصلا خوشحال نیست و فکر نمی کنم پرسپولیس مشکلی داشته باشد. مقابل این تیم.”

وی در پایان گفت: فکر می کنم سپاهان همچنان یکی از مدعیان است و افت این تیم به پایان می رسد زیرا او فوتبال شناور بازی می کند. یکی از نشانه های خوب لیگ امسال، حضور چند جوان است که با انگیزه بازی می کنند و این را می توان به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید