آب شرب 3 روستای شهرستان فراهان ، پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

با اتمام عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی سلیم آباد شهرستان فراهان ، آب شرب 3 روستای سلیم آباد ، هفته خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، عباسی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی اخیر و کاهش ذخایر منابع آبی ، اجرای مجتمع آبرسانی سلیم اباد شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به اتمام رسید و آب شرب سه روستای سلیم آباد، خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.

وی افزود : در راستای تامین آب پایداردر این سه روستا با جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر ، در سال گذشته یک حلقه چاه آب به عمق 41 متر حفر گردید که آبدهی آن 10 لیتر بر ثانیه میباشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از دیگر اقدامات این شرکت را  اجرای خط انتقال برق به طول  120 متر و اجرای 450 متر خط انتقال آب با قطر 200 میلیمتر اعلام کرد و اظهار داشت :  کار آبرسانی به این روستاها در یک حرکت جهادی و با وجود همه مشکلات مالی ، اجتماعی ، معارضین  و عدم تخصیص اعتبار لازم صورت گرفت .

عباسی افزود : خوشبختانه در اواخر شهریورماه  سال جاری ، وضعیت آب روستای سلیم آباد در وضعیت مطلوب قرار گرفت و در مهرماه هم آب شرب روستاهای هفته خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید