55 درصد جمعیت فراهان سه نوبت واکسن تاج دریافت می کنند / برنامه های متنوع هفته سلامت فراهان


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838224

رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت: در شهرستان فراهان با هماهنگی دستگاه های مشابه در حوزه سلامت از جمله آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری، نماز جمعه و … برنامه های مختلفی در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حجتی رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، با گرامیداشت هفته سلامت و با اشاره به شعار سلامتی ما سلامت کره زمین است، گفت: در شهرستان فراهان با هماهنگی سازمان های بهداشتی و درمانی مرتبط، از جمله آموزش، محیط زیست، زیست شناسی، اجتماع، نماز جمعه و غیره. برنامه های مختلفی انجام می شود.

وی افزود: در برنامه هفته سلامت هر روز با این عنوان آمده است که تمام تلاش ما بر این است که این سرفصل را در روز اجرا کنیم و در خدمت مردم و مسئولان ذیربط باشیم و ضمن ارزیابی و تشکر از همکاران در حوزه سلامت ارائه کنیم. افرادی با اطلاعات و آموزش تا حد ممکن.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان در ادامه از کاهش بستری ها و موارد سرپایی در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با رعایت حداکثر نکات بهداشتی و حداکثر واکسیناسیون شاهد تداوم این شرایط و ریشه کنی ویروس شیطانی باشیم.

حجتی گفت: بیش از 96 درصد جمعیت بالای 5 سال فراهان دوز اول، بیش از 94 درصد جمعیت بالای 12 سال دوز دوم و بیش از 55 درصد جمعیت بالای 5 سال در فراهان دوز اول دریافت کردند. 18 سومین دوز را علیه تاج دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید