آتش خشم و انتقام مردم ایران دامان اردوگاه شیطان را خواهد گرفت


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906332

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: آتش خشم و انتقام ملتی دوراندیش و فهیم همیشه در صحنه ایران است که دشمن را به نمایش گذاشته است. شورش ها و قیام های اخیر در مسیر انقراض و با سلب سعادت اردوگاه اهریمن سرخورده و ناامید می شوند و با انجام آن سرانجام گرفتار شده و به سزای اعمال ننگین خود می رسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

شهادت سرکوب شده جمعی از زائران و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیا تکفیری در حرم احمد بن موسی (ع) شیراز به حضور مقدس حضرت ولی عصر (ارواحان نفضه) مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عالی) و مردم شریف ایران به ویژه خانواده های اصیل. به شهدای حادثه تسلیت می گویم.

این جنایت هولناک نشان داد که دشمنان عزت و اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف و خواسته های شوم خود دست از هیچ جنایتی برنداشته و حاضرند مردان و زنان و کودکان بی دفاع را حتی در نماز و حمد و ثنای خداوند متعال به خاک و خون بکشند. حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) را باید قربانی کرد و در خون دفن کرد.

با محکوم کردن شدید این جنایت وحشیانه و اقدام شنیع، قاطعانه به حامیان و یاران او در پشت صحنه اعلام می کنیم: آتش خشم و انتقام اندیشان دوراندیش، فهیم و همیشه بر صحنه ایران که شورش ها و شورش های اخیر دشمن را به نمایش گذاشتند. در مسیر انقراض و از شادی لشکرگاه شیطان آنها را مأیوس و ناامید کرده است، سرانجام آنها را گرفته و به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

از درگاه حضرت حق تعالی برای شهدای گرانقدر علم و درجات و انس با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید