اگر دشمنی دشمنان را نادیده بگیریم، دشمن از اردوگاه ما کمک خواهد گرفت


ساعت: 18:16
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909300

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین گفت: دشمن در دشمنی با مردم کشورمان لحظه ای درنگ نمی کند و اگر لحظه ای از دشمنی دشمنان بگذریم، دشمن از اردوگاه ما کمک می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست هم اندیشی مشترک سازمان بسیج مصطفین با اصحاب رسانه عصر امروز (دوشنبه 25 آبان) در مرکز همایش های شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم تعامل رسانه ها و بسیج گفت: اگر به اتفاقاتی که در سال های 2018، 2018، 2018، 2019 در کشورمان رخ داده است نگاه کنیم، لحظات مهم بسیاری است. می تواند و دشمن لحظه ای در دشمنی با مردم کشورمان تزلزل نکند و اگر لحظه ای از دشمنی دشمنان غافل شویم، دشمن از اردوگاه ما کمک خواهد گرفت.

یک سرلشکر معروف با اشاره به دوران اسارت خود در پایان جنگ تحمیلی گفت: در این دوران با عناوین «انقلاب پرمشکل» و «جمهوری دوم» وارد اردوگاه شد که نویسنده آمریکایی آن تاکید کرد. نهضت نرم برای نابودی انقلاب اسلامی و این نشانه نهضت نرم اولین موضوعی است که سال هاست در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و این الگوبرداری از نهضت نرم امام خمینی (ره) است چرا که ایشان توانستند انقلاب را شکست دهند. رژیم پهلوی و ارتش بعث عراق در جنگ با استفاده از جوانان، با فشار برای پیروزی، دشمن نیز سعی دارد سرمایه عظیم ایران یعنی جوانان را با همین الگو از ما بگیرد.

وی افزود: جنگ رسانه ای یکی دیگر از ابزارهای دشمن برای آسیب زدن به ایران است. دشمن به خوبی می داند که مردم پشت سر حکومت اسلامی ایران هستند، لذا سعی در ایجاد تفرقه بین ملت و نظام دارد و در این راه با ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی و استفاده از فضای مجازی اقدام به ایجاد تفرقه می کند. تلاش برای نابودی سرمایه اصلی کشور ما جوانان به دور از اسلام و انقلاب اسلامی.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسانه و توانمندی های آن معجزه است، تاکید کرد: رسانه ها اگر درست عمل کنند می توانند معجزه کنند چرا که وظیفه اصلی رسانه های ما اطلاع رسانی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است. احترام بگذارید و نیازهای هوشمندانه ایجاد کنید. مطالبه خیلی مهم است، اما باید به موقع باشد، مثلاً در حوزه عفاف و حجاب بیش از 85 درصد حجاب را مطالبه کنند، اما نباید حرکت های دیگر را به کل جامعه تسریع کنیم.

و ادامه داد: رسانه ها باید صادقانه به مردم بگویند و پل ارتباطی بین مردم و دولت باشند چرا که رسانه ابزاری برای عملیات روانی است. اگر رسانه ها را از عملیات روانی خارج کنیم چیزی برایمان باقی نمی ماند. در واقع رسانه با تاکید بر اصول مهم جامعه می تواند وحدت و نفاق ایجاد کند، اما اگر حاکمی بگیرد و جامعه را به چپ و راست تقسیم کند، وحدت و امید را از بین می برد.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اسلامی مورد تاکید بسیج همان اسلامی است که در غزه بدون یک شیعه در برابر اشغالگران می ایستد یا در سوریه و عراق سینه خود را در برابر تکفیری ها محفوظ می دارد و هر جا ظالمی باشد بر آن گریه می کند.

وی افزود: بسیج یک تفکر و اندیشه ای است که برای اعتلای انقلاب، اسلام و کشور تلاش می کند، اما بسیجی تنها کسانی نیستند که در بسیج ثبت نام کرده اند، بلکه معتقدم تمام ملت ایران بسیجی هستند زیرا برای اعتلای و عزت اسلام و کشور تلاش می کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیان گام دوم انقلاب اسلامی و توجه مقام معظم رهبری به جوانان در این بیانیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه ای 41 بار از جوانان یاد کردند. گام دوم انقلاب اسلامی که توجه ویژه ایشان به جوانان است، این نشان دهنده مشکلی است که در انقلاب ما ثابت شد، هر جا که مسئولیت را به جوانان دادیم، تحول و تحول ایجاد شد. وظیفه بسیج تحریک جامعه به حرکت رو به جلو و ایجاد تحولات در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و علمی و فناوری است.

وی ادامه داد: بسیج نه تنها در بحران ها حضور دارد، بلکه بسیج در شرایط عادی متحول می شود و فرصت سازی می کند. از طرفی با نگاه فکری و هدفی می توان تغییر ایجاد کرد و این جوانان و بسیج هستند که می توانند تغییر ایجاد کنند و تحول ایجاد کنند.

سردار معارفی در پایان با بیان اینکه محاسبات نادرست از داخل ایران و اتفاقات پس از گران شدن بنزین باعث شد آمریکایی ها با نقشه صهیونیست ها حاج قاسم سلیمانی را بکشند، گفت: 80 میلیون قلب برای او می تپید و به میدان آمد. میدانی و نشان داد که محاسبات دشمنان درباره ایران اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید