آتش سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان/ یک کشته


ساعت: 23:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917032

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از آتش سوزی در دانشکده شیمی این دانشگاه و جان باختن یک نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از آتش سوزی در دانشکده شیمی این دانشگاه و جان باختن یک نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

سعید مستاجران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز شنبه 28 آذرماه یکی از آزمایشگاه های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان دچار حادثه آتش سوزی شد و متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

وی افزود: ظاهرا علت این حادثه فعل و انفعالات شیمیایی در یکی از آزمایشگاه های گروه شیمی دانشگاه بوده است اما علت دقیق و اصلی حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: آتش سوزی هم اکنون با حضور نیروهای امدادی مهار شده است.

علت حادثه و هویت تنها کشته شده در این آتش سوزی اعلام شده است

رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان: هویت فرد فوت شده در این حادثه حسین مرادی است. کارکنان دانشکده شیمی امریا اهل ملایار هستند.

– متاسفانه آتش سوزی در آزمایشگاه شیمی معدنی دانشکده شیمی که در طبقه سوم این دانشکده واقع شده است.

– بررسی های اولیه نشان می دهد که متاسفانه سهل انگاری متوفی علت این حادثه است. بررسی های اولیه حاکی از آن است که ابتدا آتش سوزی در اثر واکنش شیمیایی رخ داده و سپس آتش سوزی باعث انفجار بعدی شده است اما علت دقیق انفجار در حال روشن شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید