آخرین آمار و ارقام و اتفاقات این خبر را از استقلال می دهد …

آخرین آمار و ارقام و اتفاقات این خبر را از استقلال می دهد ...

درخشش آرمان رمضانی در آخرین دیدارهای استقلال به ویژه در دیدار مقابل شهرهدرو و گل سه امتیازی که استقلال را به قهرمانی در دیدار هفته آینده مقابل فولاد نزدیک کرد، در نهایت فرهاد مجیدی را به استفاده از رودی زستد در یک یا دو بازی جدیدترین بازی.

زستد که به دلیل ضربات پنالتی در دیدار مقابل فولاد غایب بود، از ابتدای نیمه دوم به جای آرمان رمضانی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت اما باز هم در گلزنی و ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایش ناکام ماند تا اینکه فرهاد مجیدی به صورت رسمی حضور پیدا کرد. محروم شد. این بازیکن

سرمربی 46 ساله استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجانی آرماند رمضانی را از ابتدا به میدان رفت تا این بازیکن 89 دقیقه برای این تیم بازی کند. اما زستد این بار بر خلاف دیدارهای گذشته از روی نیمکت تکان نخورد و فرهاد مجیدی او را به زمین نفرستاد تا به نظر برسد بیست و یکمین دوره فوتبال برای این مهاجم تمام شده است.

با توجه به نیاز شدید استقلال به پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان، به نظر می رسد مجیدی در بازی خانگی یکشنبه هفته آینده از امتیاز تیم پیروز استقلال مقابل مس رفسنجان استفاده کند.

رودی زاستد در این فصل 22 بازی در لیگ برتر برای استقلال انجام داده و تنها 3 بار برای آبی های تهرانی گلزنی کرده است. این بازیکن پس از سه بازی و 73 دقیقه بازی به دلیل ناکارآمدی در باشگاه یونانی پاناتینایکوس تنها یک گل به ثمر رساند. بهترین نتیجه زستد در تمام سال های فوتبالش از سال 2007 تا امروز به سال های 2013-2015 برمی گردد. فصلی که برای بلکبرن روورز بازی کرد. او در فصل 14-2013 توانست 12 گل و در فصل 15-2014 20 گل به ثمر برساند اما پس از آن در تمام این سال ها در یک فصل حداکثر 5 گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید