آخرین اخبار از تغییرات باشگاه پرسپولیس

پس از تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، زمزمه هایی مبنی بر تغییر در مدیریت پرسپولیس به گوش رسید و گفته می شد که رضا درویش با سرمربی جدیدی جایگزین خواهد شد، اما تحلیل صحبت های وزیر ورزش نشان می دهد که آنجا در حال حاضر برنامه ای برای تغییر در پرسپولیس وجود ندارد.

حمید سجادی در آخرین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تغییر در هدایت پرسپولیس گفت: در خصوص پرسپولیس هیات مدیره این باشگاه سوالی به وزارت ورزش نپرسیده است.

بررسی ها در این زمینه نشان می دهد که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آخرین جلسه خود که با حضور یحیی گل محمدی تشکیل شد، برنامه های این تیم و امور مالی باشگاه را بررسی کرد و از رضا درویش به عنوان مدیرعامل خواست تا مشکلات مربوط به درآمد باشگاه را در اسرع وقت حل کنید. پرسپولیس را به آینده ای با ثبات برسانیم.

باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان دلال قرارداد دارد و نمی خواهد در فصل جدید با این شرکت همکاری کند اما با وجود گذشت 10 هفته از لیگ هنوز این قرارداد مشخص نشده است. از آنجایی که این قرارداد تا زمانی که پرسپولیس فسخ یا فسخ نکند همچنان پابرجاست، امکان عقد قرارداد با شرکت دیگری برای اسپانسر یا میانجیگری وجود ندارد. به نظر می رسد درخواست هیات مدیره پرسپولیس از درویش نیز به همین موضوع مربوط باشد. یعنی باید هر چه زودتر قرارداد پرسپولیس با ایجنتش قطعی شود تا باشگاه بتواند با اسپانسر یا نماینده دیگری قرارداد ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید