آخرین ایستگاه نمایشنامه خوانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد اسلام آباد غرب

زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792887

بخش نمایشنامه خوانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر اسلام آباد به ایستگاه پایانی خود در گیلانغرب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس تقویم اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد در بخش های نمایش، نمایشنامه خوانی، تئاتر و تئاتر خیابانی، بخش دارای رپرتوار نمایش های جشنواره از 20 آذرماه به مدت پنج روز در کرمانشاه، روانسر، کانگورو، اسلام آبادغرب و گیلانغرب برگزار شد. در آن زمان گروه های کتابخوانی منتخب از 5 شهرستان فوق الذکر استان کرمانشاه آثار برگزیده مسابقه نمایش را در شهر خود و برای عموم مردم قرائت کردند.

در پنجمین روز از جشنواره ملی تئاتر مرصاد، نمایش «دو ساحلی» به نویسندگی نسیم نامدار و کارگردانی تیمور ایمانیان توسط گروه نمایش مسافری گیلانغرب عرضه شد.

این نمایش به کارگردانی تیمور ایمانیان هنرمند با سابقه هنرهای نمایشی گیلانغرب با بازی محمد عج، فاطمه پارما، تیمور ایمانیان، آزاده قبادی، محمد فتاحی و میلاد کرم پور و موسیقی آقای شهبازی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گیلانحرب.

موج دوتایی به کارگردانی نسیم نامدار یکی از پنج اثر برگزیده هیئت داوران بخش نمایش دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد است که توسط گروه تئاتر مسافری اسلام آبادغرب اجرا شد.

6dccd1bf 606a 4de6 a5f9 c900a3684c98 خبر خاکستری

در چهارمین روز جشنواره نمایش خون انار به نویسندگی زهرا حاجی احمدی و کارگردانی علی حسن نوری توسط گروه نمایش آفرینش در اسلام آباد غرب عرضه شد.

امشب نمایشنامه خوانی به کارگردانی علی حسن نوری از هنرمندان با سابقه هنرهای نمایشی اسلام آباد غرب با حضور نسرین احمدی و علی حسن نوری هر دو به عنوان آرش منصوری در صحنه و علی کریمی در اجرای موسیقی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

1021633f 0c36 425b b01c 3d2591051a28 خبر خاکستری

در سومین روز از جشنواره نمایش آذر به نویسندگی رحمت گلمی و کارگردانی محمدرضا عظیمی توسط گروه تئاتر داروگ کنگاور اجرا شد.

این نمایشنامه خوانی به کارگردانی محمدرضا عظیمی از هنرمندان با سابقه هنرهای نمایشی کنگاور با بازی ناهید یوسفی و آیناز محمدی و اجرای موسیقی جواد دهنوی در مجتمع فرهنگی یادگار امام کانگورو برگزار شد.

نمایش “هزارد” به کارگردانی محمدرضا عظیمی یکی از پنج اثر برگزیده هیات داوران بخش نمایشنامه خوانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر “مرصاد” است که توسط گروه تئاتر “جاده” اجرا شد.

899e5682 0457 4169 9796 5dbf3e842e67 خبر خاکستری

در دومین روز جشنواره نمایش بچه بمب نوشته مریم گودرزی توسط گروه تئاتر ویر روانسر پخش شد.

این نمایشنامه خوانی به کارگردانی میثم محمدی از هنرمندان برتر شهرستان روانسر و با بازی استیم امیری، دیبا کرمی و خواننده صحنه ایناز کبرور و اجرای موسیقی در مجموعه شهرستان روانسر روی صحنه رفت. توسط آیدا گاریبی

نمایش «بمب بچه» نوشته مریم گودرزی به انتخاب هیئت داوران بخش نمایش دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد که توسط گروه تئاتر ویر اجرا شد، انتخاب شد.

9f53ec25 4acf 400c aa06 a8b70e4069ca خبر خاکستری

بخش نمایشنامه خوانی جشنواره با نمایشنامه خوانی ریل به نویسندگی لیلا روگانگیر گازوینی و کارگردانی سامان لرستانی توسط گروه نمایش اساطیر در تماشاخانه کرمانشاه اجرا شد.

نمایش راه آهن به نویسندگی لیلا روگانگیر قزوینی اثری برگزیده از هیئت داوران بخش نمایش است که توسط گروه اساطیر اجرا شده است.

49a944fb aee9 417e a3fc 922330a419ca خبر خاکستری

بعدازظهر شنبه 20 آذرماه همزمان با آغاز جشنواره ملی تئاتر «مرصاد»، بخش نمایشنامه خوانی این جشنواره با نمایش «آهن» آغاز به کار کرد. ساحلی به کارگردانی تیمور ایمانیان به مقصد نهایی خود در غرب گیلان رسید. این نمایش ها به صورت زنده از صفحات مجازی جشنواره پخش شد.

در ششمین روز از جشنواره عصر روز (25 آذرماه) نمایش نقاب به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی ازنا به عنوان اثر پذیرفته شده در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد در تالار زرین کوب دکور بروجرد به روی صحنه رفت.

بر اساس سیاست دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مرصاد، گروه های برگزیده جشنواره در بخش نمایشنامه خوانی و نمایشنامه خوانی در شهر محل سکونت خود به روی صحنه می روند و فیلم های ارسالی بخش صحنه توسط هیئت داوران داوری می شود. آنها در شهر خود به صورت رقابتی در اسلام آباد الغرب اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید