نمایشنامه خوانی «زمزمه نامه عمارت حاج احمد وکیل» / نبود زیرساخت های هنری مناسب در البرز اجرا می شود.


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814451

علی بابای گفت: نمایشنامه خوانی «زمزمه نامه عمارت حاج احمد وکیل» از 19 اسفندماه (امروز) در سالن استاد فتعلی بیگی تماشاخانه کرج روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایشنامه خوانی «زمزمه پست عمارت حاج احمد وکیل» از 19 اسفند (امروز) در تالار استاد فتعلی بیگی تماشاخانه کارادجا به روی صحنه می رود.

علی بابایی کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: زمزمه حاج احمد وکیل اداره پست یک نمایش ایرانی با فضایی شاد است.

وی به داستان نمایش اشاره کرد و ادامه داد: در روز عروسی دختر حاج احمد وکیل، داماد گم می شود و همه به دنبال ردی از او هستند.

این کارگردان افزود: هدف از خوانش این نمایشنامه برای اولین بار رونمایی از نمایشنامه «زمزمه نامه عمارت حاج احمد وکیل» است.

این هنرمند گفت: نور تئاتر شهر کرج باید همیشه بدرخشد و آثار فاخر در آن ارائه شود تا هنرهای نمایشی مخاطبان گسترده خود را پیدا کنند.

بابای بیان کرد: استان آلبورگ مملو از پتانسیل و هنرمندان خوب و مستعد در عرصه تئاتر است اما سالن اجرای استانداردی وجود ندارد و یک فاجعه بزرگ فرهنگی است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی آنقدر اجرا و سالن در این شهر برگزار شود که سطح فرهنگی جامعه خوب و عالی شود و هنرمندان بتوانند ظرفیت و هنر خود را در دیار خود به نمایش بگذارند.

خوانندگان: رویا جزینی، معصومه میراشه، مویگان چرانی، مرتضی مرادی، مینو فراهانی، شبنم عبداللهی، اعظم صفری، آرزو علیزاده، محمدعلی اسماعیل زاده، پروانه تاجیک، امیر عباسی، دستیار کارگردان، موزی کشکیو، طراحی پوستر و گریم فراهانی، دستیار گریم: حمیده فراهانی.

503f7947 5274 402e 87c1 21b01d71fdfb خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید