آخرین جزئیات صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین

آخرین جزئیات صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین

روز جدید : فرمانده انتظامی کشور از تلاش پلیس برای صدور و تمدید گذرنامه به موقع زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: تلاش پلیس برای تسریع در روند رسیدگی به درخواست زائران برای زیارت اربعین است. از طریق اقدامات به موقع برای صدور و تمدید گذرنامه.

وی با اشاره به تمدید گذرنامه هایی که تاریخ اعتبار آنها با توافق منعقده با کشور عراق به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: گذرنامه های فاقد اعتبار به مدت 6 ماه تمدید شده و برای زائران اربعین قابل استفاده است.

فرمانده انتظامی کشور از صدور گذرنامه موقت برای زائران خبر داد و افزود: زائران قبل از عزیمت به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استانی و شهری مراجعه و گذرنامه خود را تمدید کنند.

سردار اشتری از ارائه خدمات شبانه روزی پلیس به زائران اربعین در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و توافقات انجام شده با طرف عراقی امیدواریم مردم سفر خوبی را پیش رو داشته باشند.

وی بیان کرد: افرادی که ممنوع الخروج هستند می توانند با سازمان و اداره ممنوع الخروجی تماس گرفته و در صورت رفع موانع نسبت به خروج از مرز و سفر به کشور عراق اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دانشجویانی که قصد سفر به کربلا را دارند می توانند با ارائه نامه از محل تحصیل خود با استفاده از گذرنامه و گذرنامه از مرز خارج شوند.

سردار اشتری از افزایش 20 برابری پاسگاه های مرزی مسافری خبر داد و گفت: مرزهای جدید به روی تردد مسافران باز است و با هماهنگی مسئولان عراقی در تلاش هستیم تا زائران بدون مشکل و با سرعت از مرزها عبور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید