شرایط تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893302

سخنگوی فرجا گفت: گذرنامه هایی که در تاریخ 15 شهریور 1391 صادر شده و مدت 10 سال آن به پایان رسیده است، 6 ماه تمدید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرج گفت: تشریفات گذرنامه موقت اربعین از روز یکشنبه 15 شهریور در دفاتر پلیس +10 انجام می شود که هزینه آن بسیار کمتر از هزینه صدور گذرنامه است و حداکثر تا 48 درب منزل تحویل می شود. ساعت ها.

وی با بیان اینکه تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی(ع) از امروز در مراکز استان ها و شهرهای سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که گذرنامه 10 ساله آنها منقضی شده است تا زمانی که مدارک گذرنامه سالم باشد می توانند مراجعه کنند. به پلیس مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان ها و همچنین پلیس اطلاعات در مقر پلیس شهرستان ها ضمن تحویل گذرنامه منقضی شده نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

سخنگوی فرجا گفت: گذرنامه هایی که تاریخ صدور آنها 15 شهریور 1390 و مهلت 10 ساله آنها به پایان رسیده است، 6 ماه تمدید می شود. همچنین گذرنامه هایی که کمتر از 6 ماه اعتبار دارند نیز تمدید خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: گذرنامه ها در مرزها تمدید نمی شود و مردم عزیز هرگز با گذرنامه های فاقد اعتبار به مرزها مراجعه نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید