آخرین حرکت استقلال برای جلوگیری از پرسپولیسی شدن این ستاره

آخرین حرکت استقلال برای جلوگیری از پرسپولیسی شدن این ستاره

کاوه رضایی پس از یک فصل دوری از میادین تصمیم گرفت به استقلال لیگ بلژیک بازگردد. او با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد، اما از آنجایی که در بلژیک به کار خود رسیدگی می کرد، روند افشای قراردادش طولانی شد. با بازگشت مهدی کایدی و سیاوش یزدانی به استقلال، لیست بازیکنان بزرگسال این تیم پر بود و به همین دلیل مسئولان باشگاه از ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی ها خواستند تا دو نفر را در لیست خروج قرار دهد. ساپینتو نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری را نیز در لیست خروج قرار داد.

علیرغم انتقادهایی که از این اتفاق وجود داشت، حسینی راهی تراکتورسازی تبریز شد اما مطهری با کارکنان استقلال به توافق نرسید و حاضر به فسخ قرارداد نشد. مسئولان استقلال در دقایق پایانی نقل و انتقالات تابستانی در نامه ای به سازمان لیگ نام مطهری را از لیست حذف کردند. مدیران استقلال فکر می کردند با ادعای حذف نام مطهری از لیست، کار قانونی انجام داده اند و با پرداخت حقوق و دستمزد او، جایی برای رضایی خواهد بود، اما ظاهرا کمیته وضعیت اتحادیه در نامه ای به استعلام باشگاه استقلال گفته است که نام مطهری. نمی توان از لیست حذف کرد. به همین دلیل امکان اضافه شدن نام رضایی به لیست آبی پوشان وجود ندارد.

پس از این اتفاق، رضایی طی دو روز گذشته در تمرین استقلال شرکت نکرد و گفته می شود با برخی باشگاه ها از جمله پرسپولیس وارد مذاکره شده است. در این زمینه ممکن است مسئولان استقلال با استناد به قرارداد داخلی رضایی با این باشگاه از حضور این بازیکن در سایر تیم ها از جمله پرسپولیس جلوگیری کنند. طبق قانون، اگر بازیکنی با باشگاهی قرارداد داخلی ببندد و سپس به تیم دیگری برود، باشگاه دوم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود، اما از آنجایی که باشگاه استقلال نتوانست شرایط بازی را برای رضایی فراهم کند، شاید بتوان او را از این قرارداد خارج کرد. ترک کردن. باید منتظر روزهای بعد باشیم و ببینیم چه اتفاقی برای رضایی می افتد

دیدگاهتان را بنویسید