دشمنان از اقدامات تروریستی برای جلوگیری از حرکت رو به رشد کشور استفاده می کنند


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906585

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان با اقدامات تروریستی و تحریم ایران اسلامی را در این مسیر متوقف می کنند در حالی که به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی اگر ما را بکشید انقلاب ما قوی تر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در اولین خطبه سیاسی و مذهبی نماز جمعه، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، مهم ترین موارد را بر شمرد. شعار و پیام تقوای نماز جمعه اعلام کرد: خداپرستی اساس زندگی و تکیه گاه هر مؤمنی است.

وی در بخشی دیگر از خطبه های خود از هشتم آبان ماه به عنوان روز بسیج دانش آموزی یاد کرد و این جمله معروف امام خمینی (ره) را یادآور شد: رهبر ما آن کودک سیزده ساله است که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و فداکاری کرد. زندگی خود را برای حفظ اسلام.


نوجوانان باید بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نمی آید و به راحتی از دست نمی رود

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی، تصریح کرد: جوانان باید بدانند که این انقلاب به سادگی به دست نیامده، بلکه با اراده ساده از دست خواهد رفت.

وی همچنین به «روز پدافند غیرعامل» اشاره کرد و گفت: این هفته با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی نقش پدافند غیرعامل در ایجاد امنیت در کشور است.

آیت الله علما همچنین به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: ایشان از شخصیت های برجسته اصحاب ائمه اطهار علیهم السلام هستند.

وی در ادامه به دهم آبان ماه سالروز شهادت آیت الله کاضی طباطبایی امام جمعه تبریز اشاره کرد و گفت: وی اولین شهیدی بود که توسط گروهک فرقان به شهادت رسید.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود به شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ اشاره کرد و گفت: دشمن اسلام ناب محمدی را تحمل نمی کند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمنان اسلام برای مقابله با مسلمانان از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله ای است که تمام جهان را در بر گرفته و امروز دشمن اسلام ناب و مقتدر را تحمل نمی کند.

وی گفت: به فرموده امام خمینی(ره) غرب، آمریکا و شوروی سیلی اسلام را خوردند که امام فرمود نه شرقی نه غربی. جای اسلام را گرفته اند. امروز ایران در خاورمیانه نقش رهبری را بر عهده می گیرد، بسیاری از ادبیات و اصطلاحات در انقلاب معنا پیدا کرده اند، مانند «مقاومت».

امام جمعه کرمانشاه خطاب به جوانان و دانشگاهیان گفت: مواظب اسلام و رهبر فرزانه باشید، پاسداری و عنایت کنید.

آیت الله علما در پایان به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کردند که فرمودند: خون ها را بریزید. زندگی ما ادامه دارد. ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود، گفت: دشمنان با اقدامات تروریستی و تحریم ها ایران اسلامی را در این مسیر متوقف می کنند در حالی که به قول بنیانگذار جمهوری اسلامی ما را بکشید و انقلاب ما قوی تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید