همه چیز برای پرسپولیسی شدن ستاره استقلال مهیا است

همه چیز برای پرسپولیسی شدن ستاره استقلال مهیا است

پرسپولیسی ها بعد از آوردن لوکادیا حالا به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود هستند و پس از موافقت یحیی گل محمدی مذاکرات خود را با شیخ دیابات آغاز کرده اند.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته موفق شد نظر مثبت یحیی گل محمدی را جلب کند و سپس مذاکرات رسمی با مهاجم سابق استقلال آغاز شد و اکنون طرفین در حال مذاکره هستند. مسئول مذاکره با شیخ دیابات، امیرعلی حسینی، معاون بین الملل باشگاه پرسپولیس است که مذاکرات نقل و انتقالات لوکادیا را نیز انجام می دهد. وی پس از اعلام شرایط پرسپولیس به دیابات، شرایط خود را به اطلاع رضا درویش و محمد محمدی خواهد رساند تا باشگاه پرسپولیس موافقت یا مخالفت خود را اعلام کند. با این حال، به سختی مشکلی برای این انتقال وجود خواهد داشت. به این ترتیب مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس منتظر نتیجه مذاکرات دیاباته و امیرعلی حسینی هستند تا روز شنبه این انتقال نهایی شود.

از طرفی باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با شیرزد تمیروف است تا او از پرسپولیس جدا شود و لیست بازیکن خارجی مورد نظر باز شود. این مشکل می تواند انتقال دیابت را پیچیده کند. باشگاه پرسپولیس تا یکشنبه فرصت دارد تا بازیکن خارجی مورد نظر خود را به خدمت بگیرد و پس از آن باید راهی بازار آزاد شود.

شیخ دیابته سابقه گلزنی در ایران با استقلال را دارد و فصل گذشته شاگرد استراماهونی در الغرافه بود. این مهاجم 34 ساله در صورت انتقال نوزدهمین بازیکن بزرگسال پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید