همه چیز مهیا است تا پرسپولیس به یک ستاره جذاب خارجی تبدیل شود

همه چیز مهیا است تا پرسپولیس به یک ستاره جذاب خارجی تبدیل شود

با تایید مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز قرارداد تامیروف فسخ نشده است اما مذاکرات برای فسخ قرارداد و صدور رضایتنامه او در حال انجام است که به احتمال زیاد تا پایان امشب نهایی و رسمی خواهد شد.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس پس از محرومیت نام تامیروف را از لیست خارج می کند تا دیابه را به خدمت بگیرد تا فردا این کار را انجام دهد. استقلال و سایر تیم ها تا فردا فرصت دارند با توافق بازیکنان مازاد خود را از لیست خارج کنند.

از پیکان به عنوان تیم خواهان تامیروف یاد می شود که نساجی مازندران و ذوب آهن هم او را می خواستند. نساجی با آوردن مهاجم آفریقایی و ذوب با آوردن سلیمانی از آوردن تمیرف خودداری کردند.

لازم به ذکر است پرسپولیس در طول فصل منهای پنجره زمستانی می تواند سه بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. پرسپولیس اکنون دو جای خالی در لیست بزرگسالان دارد و در تلاش است تا دیاباته را جذب کند. به دلیل نیاز به انجام تست های پزشکی، بعید به نظر می رسد تا امشب قرارداد امضا شود زیرا او هم اکنون در فرانسه به سر می برد و باشگاه به طور قاطع از سفر او به تهران امتناع کرده است.

اعلام دیرهنگام نام دیابات از سوی گل محمدی به این باشگاه باعث شد تا پرسپولیس در اواخر روز جمعه مذاکرات خود را با دیابات آغاز کند. اگرچه به نظر می رسد دور اول مذاکرات بی نتیجه بوده و باشگاه بسته پیشنهادی جدید خود را ارائه کرده و انتظار می رود فردا (دوشنبه) توافق کامل بین طرفین حاصل شود.

لازم به ذکر است ثبت قرارداد دیابت پس از معاینه پزشکی خواهد بود. دیابات بازیکن آزاد است و هر زمان که بخواهد می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

منبع: هوادار

دیدگاهتان را بنویسید