اینجا همه چیز برای پیشرفت والیبال بانوان مهیا است

ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796243

جلسه راهبردی برای تدوین راهکارهای تحقق آرمان های بانوان فدراسیون والیبال امروز به ریاست نایب رئیس بانوان و با حضور اولین گزینه هدایت تیم ملی بزرگسالان و سرمربیان تیم های نوجوانان دختر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صعود به چهار تیم اول مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در سال 2023 یکی از آرمان های والیبال ایران تا سال 2024 است که در صورت اجرایی شدن برای اولین بار در تاریخ محقق خواهد شد.

نشست هم اندیشی تدوین راهبرد و برنامه دستیابی به آرمان های بانوان فدراسیون والیبال به سرپرستی محمدیان نایب رئیس بانوان در آکادمی تیم های ملی بانوان امروز (چهارشنبه ۷ آذر) برگزار شد.

در این دیدار الساندرا کمدل، گزینه اول هدایت تیم ملی بانوان، پدیده بلوری زاده و میترا شعبانیان، سرمربیان دختر و پسر حضور داشتند و فریبا صادقی نیز به صورت آنلاین در این دیدار حضور داشتند.

در ابتدای این نشست فریبا محمدیان نایب رئیس فدراسیون والیبال بر اهمیت استعدادیابی و تربیت بازیکنان در تیم های بزرگ تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست برنامه ریزی و تدوین استراتژی جامع برای افزایش رشد است. و توسعه والیبال بانوان ایران.”

فریبا صادقی، میترا شعبانیان و پدیده بلوری زاده نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و کمدل نیز به موضوعاتی اشاره کرد که می تواند در این زمینه اهمیت ویژه ای داشته باشد به ویژه استعدادیابی.

الا همچنین به چهار نوع بازیکن زن در زمینه استعدادیابی اشاره کرد و بر لزوم شناخت فرهنگ ایرانی برای اطمینان از روش شناسی صحیح برای دستیابی به اهداف والیبال بانوان تاکید کرد.

کمدلی با اشاره به زیرساخت های مناسب فدراسیون والیبال ایران برای توسعه والیبال بانوان گفت: همه چیز برای توسعه والیبال بانوان مهیا است. فضای خوبی وجود دارد و با برنامه ریزی و استفاده خوب از این فضاها می توان به نتایج خوبی دست یافت.

وی همکاری و همراهی مربیان را در این زمینه ضروری دانست و تاکید کرد: اگر مربیان به یکدیگر اعتماد کنند کارها بسیار بهتر پیش خواهد رفت.

الله روز گذشته نیز از باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا بازدید کرد و از نزدیک شاهد تمرین شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم بانوان سایپا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید