آیا پرسپولیسی ها راحت می شوند؟ همه چیز در دست یک وکیل سرسخت است

آیا پرسپولیسی ها راحت می شوند؟  همه چیز در دست یک وکیل سرسخت است

زمانی که کالدرون تهران را ترک کرد، شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس فکر نمی کردند تا چند ماه دیگر این ماجرا برای آنها تکرار شود و با پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شوند، اما با شکایت سرمربی آرژانتینی این اتفاق رخ داد. گابریل کالدرون که پشت درگیری اعضای سابق هیئت مدیره بین مدیران وقت پرسپولیس بود و شاید ناخواسته با انصاری فرد (مدیر فعلی قرمزها) روبرو شد در 22 دی ماه 98 زمزمه جدایی اش از پرسپولیس و اینکه تیمش در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و به همراه پسرانش به نیمه نهایی جام حذفی رسید. این جدایی اگر با هوشیاری مدیران سابق پرسپولیس مدیریت می شد، با توافق به موقع و اصولی و مبلغی بسیار کمتر از پرداخت فعلی و مهمتر از همه بدور از گلایه ها و پنجره ها و این همه استرس، اما سهل انگاری به پایان می رسید. و این دست دادن باعث شد سرمربی آرژانتینی که با ناراحتی پرسپولیس را ترک کرده بود پرونده جدیدی از فیفا علیه پرسپولیس به راه بیندازد و اوج آن محکومیت پرسپولیس و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بود. در گزارش فریختگان به آخرین اخبار پرداخت کالدرون و زمان افتتاحیه نقل و انتقالات پرسپولیس پرداختیم که در ادامه می خوانید.

400000 دلار در بسته های چند هزار دلاری

پرسپولیسی ها مدعی هستند که بارها 400 هزار دلار از سایر مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کرده اند. این پول هر بار از طریق بانکی در ترکیه به حساب کالدرون واریز می شد اما به دلیل تحریم ها به حساب وی واریز نشد و به حساب باشگاه پرسپولیس برگشت داده شد. اما این بار برای اینکه پول ها بدون مشکل به حساب واریز شود، صدری به یکباره از پرداخت اجتناب کرد و با چندین سپرده جداگانه تسویه کرد، یعنی 400 هزار دلار در چند قسط واریز کردند و تراکنش ها با موفقیت انجام شد.

45000 دلار باقیمانده بسته شد

اگر هفته گذشته 45 هزار دلار به حساب کالدرون واریز می شد، احتمالا تا جمعه به طور کامل تسویه می شد و طبق قول صدری به هواداران پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز باز می شد، اما این انتقال با تاخیر در دفتر ما انجام شد. تسویه حساب کالدرون زمان برد و با توجه به تعطیلی بانک های اروپایی در روزهای شنبه و یکشنبه، روز تسویه به دوشنبه موکول شد.

وکیل سرسخت

مدیران پرسپولیس مدت هاست که نمی توانند با کالدرون ارتباط برقرار کنند، در واقع این سرمربی آرژانتینی تمام کارهایش را برای تسویه حساب با پرسپولیس به وکیلش سپرده است. ملانی شایر در یک کلام وکیل سختگیر و به اصطلاح وکیلی است که حداقل یک بار جواب مدیران باشگاه پرسپولیس را بدهیم! در آخرین تماسی که مدیران پرسپولیس از این وکیل دریافت کردند، از او خواسته شد به دلیل تحریم های ایران بر روی بانک های اروپایی، شماره حسابی در دبی، قطر یا عمان بدهد تا پول موکلش را به حسابش در یکی از این کشورها واریز کند، اما مرغ وکیل. یک پا داشت “به حساب مشتری من در سوئیس پول واریز کنید!”

صدری 7000 دلار اضافه پرداخت کرد؟

وی در حاشیه گفتگوی روز گذشته با خبرنگاران صدر سخنان جالبی را بیان کرد. صدری گفت ما برای تسویه حساب با کالدرون تحت فشار زیادی هستیم. متاسفانه مدیران سابق باشگاه حتی تماس هم نگرفتند. بعد از پرداخت کل پول کالدرون، 7000 دلار درخواست کردند که نمی دانم برای چیست، اما من گفتم همه چیز را با این مربی هماهنگ می کنیم تا پنجره پرسپولیس باز شود.

پرسپولیسی ها منتظر تایید وکیل کالدرون هستند

پس از پرداخت تمامی مطالبات کالدرون، پس از گذشت نزدیک به دو سال، مدیران پرسپولیس اکنون منتظر تایید وکیل او برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند. پنجره ای که چندین سال پیش به دلیل شکایت از ماجراجویی های ریزه اسپور و طارمی بسته شده بود، به لطف مدیران سابق و تاخیر طولانی در پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی، باز هم قرمزها را با مشکل مواجه کرد. با گذشت یک سوم از فصل جاری، گل محمدی همچنان نمی تواند از دو بازیکن خارجی خود استفاده کند و برای جذب دو سهمیه خارجی دیگر تلاش کند.

ترس از خرابکاری احتمالی

با توجه به تعطیلی بانک های اروپایی در روزهای شنبه و یکشنبه، به نظر می رسد دوشنبه روز پرداخت کامل با سرمربی سابق قرمزها باشد. نکته ای که باید در نظر داشت این است که گابریل علیرغم پست یا استوری احساسی که گاهی برای هواداران پرسپولیس می گذارد، از دست مدیران سابق قرمزها ناراحت و ناراحت است و به همین دلیل مظنون به آزار هواداران پرسپولیس است. البته این هم حدس و گمان است چرا که باید در نظر داشت که پرسپولیس سند پرداختی خود را در اختیار دارد و وکیل کالدرون چاره ای جز تایید پرداخت مطالبات موکلش ندارد و در صورت تاخیر، قرمزها می توانند در را باز کنند. پنجره باشگاه مستقیما از طریق فیفا ..

دیدگاهتان را بنویسید