آخرین سلفی زوج جوان قبل از سقوط مرگبار

یک زوج جوان ایتالیایی که برای پیاده روی به یک کوه محلی رفته بودند، هرگز فکر نمی کردند آخرین روز زندگی خود را با هم بگذرانند. آندره آ ماچتو 30 ساله که از او به عنوان هنرمندی سخت کوش یاد می شد، پس از گرفتن آخرین سلفی با همسرش دچار سانحه شد و درگذشت.

به گزارش میرر، آندریا که در دامنه کوهی شیب دار به دنبال تلفن همراه می گشت تعادل خود را از دست داد و از ارتفاع 198 متری سقوط کرد. این در بعد از ظهر شنبه در Rozzo واقع در ویچنزا، ایتالیا اتفاق افتاد.

آخرین عکس این زوج با هم آندریا را به همراه همسرش سارا باراگانتی در بالای Altra Knoto نشان می دهد. سارا با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: آخرین عکس لعنتی ما با هم. “تو همیشه در کنار من خواهی بود خرس کوچک من.”

آخرین سلفی زوج جوان قبل از سقوط مرگبار

به گفته پلیس ایتالیا، آندریا در تلاش برای پیدا کردن تلفن همراه خود بود که از ارتفاع 650 فوتی سقوط کرد. تیم امداد با کمک بالگرد خود را به محل حادثه رساندند اما در دم مرگ وی اعلام شد.

آخرین سلفی زوج جوان قبل از سقوط مرگبار

خبر درگذشت این جوان ایتالیایی خبرساز شد و چندی پیش مرگ دلخراش یک جوان انگلیسی در کوه آتشفشانی در اکوادور نیز خبرساز شد. گیل بنکس، 25 ساله، در حال تلاش برای صعود از روکو پیچینچا در نزدیکی کیوتو بود که روز یکشنبه سقوط کرد و جان باخت.

آخرین سلفی زوج جوان قبل از سقوط مرگبار

دیدگاهتان را بنویسید