آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های کلان شهرها ترافیک آزادی و جانبازان سنگین است


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893426

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خیابان آزادی در جهت غرب به شرق از شهیدان و جهت جنوب به شمال نواب از میدان روز نهم و خیابان جانبازان دارای بار ترافیکی سنگین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم از غرب- مسیر شرق از ستاری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سمت شهید ستاری، شیخ فضل الله، در مسیر غرب به شرق از تیموری تردد انجام می شود.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) از جنوب به جهت شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست هستیم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال. در مسیر حکیم به همت. مسیر غرب به شرق جاده مخصوص گلها و مسیر غرب به شرق اتوبان چیتگر و آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی بود.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در جهت غرب به شرق از شهیدان و نواب جنوب به شمال از میدان نهم دی و خیابان جهانبازان دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین سطح شهر تهران حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید