آخرین وضعیت جاده کهگیلویه – ببویراحمد / بارندگی در برخی مناطق


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908048

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2408 تردد شمار فعال در محدوده برون شهری طی 24 ساعت گذشته نسبت به روز گذشته 4.6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعدازظهر روز گذشته بر اساس پیش بینی در برخی مناطق استان بارندگی آغاز شده است اما بر اساس پیش بینی، کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش باران، رعد و برق بارش تگرگ در نواحی. بارش برف در قله، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و آلودگی مه در جاده های کوهستانی.

وی می گوید: آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه ها و مسیل ها، اختلال در تردد، احتمال رعد و برق و احتمال آسیب به سازه های موقت در اثر وزش باد از مهم ترین خطرات این سامانه است.

تغییرات اخیر بارندگی های کهگیلویه و بویراحمد طی فعالیت اخیر سامانه تا صبح امروز در سایر مناطق استان از جمله دیشموک 67، قلعه رئیسی 41، مارگون 33، لنده 25.5، لیک 20.3، یاسوج 18.2، چرام 17، دهدشت 12 6 راند. 10.5 میلی متر در باشت و 4.5 میلی متر در امامزاده جعفر.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در پیامی اذعان داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف استان شاهد بارش باران در سطح محورهای ارتباطی هستیم و تاکید کرد: رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. با آنها و از سرویس دهی ماشین خود مانند بخاری، برف دم و غیره اطمینان حاصل کنید. و سپس تصمیم به سفر بگیرید.

در اطلاعیه مدیریت ترافیک سازمان راهداری وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی یاسوج – بابامیدان رگبار باران، یاسوج – اصفهان بارندگی شدید، یاسوج – کاکان بارندگی شدید، یاسوج – سیشات بارندگی شدید، یاسوج – شیراز پیش بینی شده است. باران شدید است، یاسوج – مارگون باران شدید است، سایر محورها بارانی است.

پوشیدن لباس محافظ با بخاری و روشن کردن چراغ های مه شکن در مه و رعایت فاصله با خودروی جلویی از جمله ضروریات ذکر شده در این پیام بود.

1c68afdc 6eeb 447c 98f5 7bef6d980497 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید