آخرین وضعیت جراحی قلب حسن روشن

آخرین وضعیت جراحی قلب حسن روشن

حسن روشن پیشکسوت و اسطوره باشگاه استقلال روز گذشته به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و صبح امروز تحت آنژیوگرافی قرار گرفت.

همسر حسن روشن در این باره به خبرروزشی گفت: امروز پزشکان معالج همسرم دو رگ قلب او را که مسدود شده بود باز کردند و استنت گذاشتند.

استنت یک لوله توری است که برای رساندن خون و اکسیژن به سلول‌های عضله قلب در یک شریان کرونر باریک یا مسدود شده قرار می‌گیرد.

همسر حسن روشن درباره وضعیت جسمانی اسطوره باشگاه استقلال نیز توضیح داد: طبق دستورالعمل کاری پزشکی باید در این مدت 24 ساعت در بخش مراقبت های ویژه (ICU) تحت نظر باشند تا مرخص شوند. به احتمال زیاد اگر مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد، با نظر پزشک می توانیم او را فردا به خانه ببریم.»

همسر حسن روشن همچنین درباره وضعیت عمومی گلزن سابق استقلال در جام جهانی 1987 آرژانتین گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و وضعیت او ساعت به ساعت بهتر می شود. از همه دوستان و خانواده‌ای که در این ساعات جویای سلامتی همسرم شدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر او را به خانه برسانیم.»

هیئت تحریریه خبرورزش امیدوار است حسن روشن هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کند و به آغوش گرم خانواده و جامعه فوتبالی خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید