آخرین وضعیت یحیی بازگشت به پرسپولیس است

در حالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در تماس شبانه خود با یحیی گل محمدی به او گفت که حق با عصبانیتش بوده و باید پس از چند روز استراحت به تمرینات بازگردد، اما پیگیری ها خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد یحیی گل محمدی تمایلی به بازگشت ندارد.

ظاهرا او به مدیرعامل باشگاه هم گفته است که بهتر است به فکر مربی باشد. وی در صحبت های خود تاکید کرد که این اتفاق می تواند برای پرسپولیس مفیدتر باشد چرا که گل محمدی معتقد است می خواهد در این فصل استقلالی قهرمان شود و از همه امکانات برای ضربه زدن به پرسپولیس استفاده می شود و به همین دلیل جدایی از سرخپوشان را مهم می داند. بهترین راه حل، به طوری که در مسابقات آینده این تیم کمتر مورد توجه داوران و سایر مسائل قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است اتفاقات مدیریتی برای این باشگاه و نبود دلال مالی در گذشته باعث تضعیف تیمش شده و در نقل و انتقالات نتوانسته گزینه های لازم را جذب کند. از طرفی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز شرایط سرخپوشان را نامناسب کرد.

یحیی گل محمدی تاکید می کند که انتظارات از شرایط تیم از او بالاست و باید به تنهایی با این مشکلات مبارزه کند. در تمام این شرایط به درویش گفت که نمی توانم برگردم و وقتی برگشت تیم را اذیت کردند. او می خواهد مدتی از فوتبال دور شود و استراحت کند.

    آخرین وضعیت گل محمدی بازگشت به پرسپولیس است

دلیل اصلی فشار عصبی روی گل محمدی در دربی، داوری سید مهدی سیدعلی بود. ظاهرا باشگاه پرسپولیس بارها در تماس با مسئولان فدراسیون اعلام کرده است که سیدعلی به دلیل ارتباط خوبش با مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان ورزش شهرداری و مسئولان فدراسیون و … نباید به عنوان داور این دیدار انتخاب می شد. البته بله، هیئت داوران بدون اعتراض قرمزها سیدعلی را به عنوان داور دربی انتخاب کردند. این ذهنیت سیدعلی و البته نحوه داوری او در دربی 98 باعث شد تا سرمربی پرسپولیس ناگهان به طرز عجیبی از خود بیخود شود و رفتاری از خود نشان دهد که تا به حال انجام نداده است.

باید دید با تصمیم یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس چگونه با این مشکل برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید