آخرین وضعیت بازگشت محرم نویدکی; سرنوشت سپاهان چه می شود؟

آخرین وضعیت بازگشت محرم نویدکی;  سرنوشت سپاهان چه می شود؟

پس از استعفای نویدکی در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن، هیات مدیره باشگاه سپاهان به سرعت جلسه ای را برای بررسی درخواست سرمربی این تیم برای جدایی تشکیل داد. در پایان باشگاه تصمیم به حفظ ثبات در این تیم گرفت و در همین راستا با صدور بیانیه ای با استعفای نویدکی مخالفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.
نویدکیا نیز بامداد شنبه با ارسال پیامی علیرغم مخالفت باشگاه، تاکید کرد که سپاهان به مربی جدیدی نیاز دارد تا روحیه جدیدی به تیم بدهد. وی با آرزوی موفقیت برای باشگاه، هیات مدیره و هواداران سپاهان اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به نیمکت طلایی تیم اصفهانی را ندارد.

موضوع درج شده در بیانیه باشگاه سپاهان حفظ نویدکی و تقویت تیم بود. باشگاه در حال بررسی تغییر یا تقویت مقر تیم است اما محرم نویدکیا کاملا پشت سر ستاد اوست. مشکلی که شاید کلید تمام حاشیه های دوران اخیر باشد.

هواداران سپاهان نیز در هفته های اخیر از عملکرد مربیان سپاهان انتقاد کرده اند و هدف باشگاه سپاهان تقویت این کادرفنی است.

حالا نویدکی تمایلی به بازگشت به سپاهان ندارد و باشگاه را با چالش مهمی مواجه کرده است. انتخاب سرمربی جدید در برهه های حساس نیم فصل بسیار سخت است و هیچ مربی جدیدی در این هفته مسئولیت نیمکت نشینی سپاهان را بر عهده نخواهد گرفت. باید منتظر واکنش باشگاه سپاهان در این خصوص باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید