محرم نویدکی علت این ضایعه فاجعه بار را فاش کرد

محرم نویدکی علت این ضایعه فاجعه بار را فاش کرد

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست 5 بر 2 مقابل الدحیل قطر گفت: به خودم اعتقاد ندارم و نمی دانم چه بگویم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم. الدحیل به دلیل تغییراتی که انجام دادند، فضای زیادی به ما داد. 7-6 موقعیت تک به تک داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: زمانی که بازی ها همزمان نیست و دو تیم دوم با 5 گروه صعود می کنند باید پیروز می شدیم و تفاضل گل را افزایش می دادیم. به دلیل عدم همزمانی زیاد ریسک کردیم و موقعیت های زیادی به حریف دادیم. تک موقعیت های آنها مشخص شد و بسیاری از موقعیت های ما مشخص نشد. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. متاسفانه بازی را واگذار کردیم. من از همه هواداران عذرخواهی می کنم و مسئولیت شکست را بر عهده می گیرم. بازیکنان سخت تلاش کردند و تلاش کردند. ما برنامه خوبی داشتیم و باورمان نمی‌شود که این‌طور از مسابقات کنار رفتیم.

سرمربی سپاهان در خصوص موقعیت های زیادی که بازیکنان این تیم خراب می کنند، گفت: چون نیاز به برد داشتیم بازیکنان تلاش زیادی کردند تا ضربه آخر را با دقت 100 درصد بزنند. آنها واقعا آرام نبودند. آنها می خواستند با تمام وجود به تیم کمک کنند. گاهی توجه بیش از حد نمی تواند کار اصلی را انجام دهد، اگر یکی بود، اما وقتی 4-5 بازیکن یک موقعیت تک به تک را از دست می دهند، نشان می دهد که تمرکز لازم را نداشته اند.

وی با انتقاد از شرایط مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این شرایط باعث حذف بازیکنان می شود. امیدوارم امسال آخرین سالی باشد که مسابقات به این شکل برگزار می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در آن تجدید نظر کند. بازی ها در تمام دنیا انجام می شود، اما در اینجا بازیکن حدود 25 روز از خانواده اش دور است، یک مدل غذا می خورد و در هتل اقامت می کند. امیدوارم سال آخر باشد و مسابقات در سال های آینده مانند گذشته برگزار شود و تیم ها بتوانند از امتیازات خانگی و هواداری خود استفاده کنند. امیدوارم در سال های آینده قوی تر و قوی تر به مسابقات برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید