تنها راه نجات محرم نویدکی مشخص شد

تنها راه نجات محرم نویدکی مشخص شد

احمد جمشیدیان در خصوص بازگشت محرم نویدکی به سپاهان گفت: شرایط در سپاهان خوب نیست. به نظر من باید تغییری در کادرفنی ایجاد شود. نتایج سپاهان عمدتاً به دلیل عدم تمرکز تیم بود و همین امر باعث شد تا تیم وارد بحران شود و از جام حذفی حذف شود. در نیم فصل دوم با سه تساوی متوالی حواشی زیادی پیرامون تیم ایجاد شد.
وی ادامه داد: کاملا با تصمیم باشگاه موافقم. در این مرحله اصرار باشگاه برای حفظ نویدکیا منطقی است و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. در مقطعی شایعه شد که باشگاه از محرم درخواست تغییر کادرفنی کرده است و در مقطعی شنیده شد که خود محرم نویدکیا قصد تغییر کادرفنی دارد. این بار هم مرزبان و هم محمود کریمی شخصا انصراف دادند. محرم برمی گردد اما محمود کریمی می گوید برنمی گردم. جدایی مرزبان از سپاهان قطعی نیست اما محرم نویدکی به هر حال باید به دنبال جایگزین باشد.

بازیکن سابق سپاهان افزود: در نهایت با توجه به نتایج نامطلوب تیم باید تغییراتی ایجاد شود و این تغییرات می تواند کمک کند. من مخالف این بودم که سپاهان نیاز به تغییر کادرفنی داشته باشد. اعضای کارکنان را ببینید. تکسیرا و مرزبان باتجربه هستند و سال هاست کار می کنند. توتونی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مربی بسیار خوبی در اصفهان است. این ستاد قدرتمند است و نسبت دادن نتایج به کارکنان 100% اشتباه است. این ستادی است که بیشترین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر به عنوان نایب قهرمان لیگ کسب کرده است.

وی با بیان اینکه از رفتار محرم حمایت می کند چون از کادرفنی خودش حمایت می کند، گفت: اول اینکه سرمربی تیم مسئول نتایج تیم است و باید تصمیم بگیرد اما در زمین هم مشکلاتی وجود دارد. بازیکنان در این فصل نتوانستند کیفیت خود را ارائه دهند. خود این بازیکنان می گویند که در مقطعی نتوانستند آنچه را که می خواستند ارائه دهند. بازیکنان سپاهان در دفاع یا حمله بسیار خوب بودند اما امسال عملکرد خوبی نداشتند.

جمشیدیان همچنین گفت: تنها راه نویدکی برای بازگشت و تقویت جایگاهش، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. او باید روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کند. می توانند با خیال راحت وارد بازی ها شوند و نتیجه دلخواه را بگیرند. سپاهان پتانسیل خوبی دارد و تنها جایی که می تواند ناکامی ها را جبران کند لیگ قهرمانان آسیا است.

دیدگاهتان را بنویسید