آخرین وضعیت ۴۵ دانشجو معلم مسموم در خوابگاه خانگی


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840819

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به حادثه مسمومیت تعدادی از دانشجویان در کوی دانشگاه فرهنگیان گفت: حال عمومی دانشجویان خوب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره حادثه مسمومیت تعدادی از دانشجویان کوی نسیبه دانشگاه فرهنگیان گفت: این خوابگاه در منطقه مرزداران واقع شده است. 45 دانش آموز مشکوک به علائم گوارشی بودند، از جمله 7 آمبولانس و دو. آمبولانس زنان برای اعزام دانش آموزان به مرکز رفت و دانش آموزان مسموم به بیمارستان های امام خمینی، حضرت رسول و الشریعه منتقل شدند.

وی گفت: وضعیت سلامت اکثر دانش آموزان خوب است. “این مربوط به مسمومیت غذایی دیشب بود. علائم مسمومیت این دانش آموزان از حوالی یک شب شروع شد، اما در حال بررسی هستیم تا متوجه شویم مسمومیت گوارشی بوده یا ویروسی.

بلاگی سرپرست دانشگاه فرهنگیان تهران با بیان اینکه این حادثه باعث مسمومیت تعدادی از دانشجویان کوی نسیبه شد، خاطرنشان کرد: دانشجویان با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) و حضرت رسول (ص) اعزام شدند.

وی در خصوص علت اصلی این مسمومیت گفت: نتیجه گیری و تحقیقات میدانی ما این است که علت مسمومیت غذایی نیست، بلکه موضوع نیاز به بررسی دارد.

وی افزود: 39 دانش آموز به بیمارستان اعزام شدند و 15 نفر نیز تاکنون ترخیص شده اند و حال همه دانش آموزان خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید