آخرین پیشنهاد استقلال به این ستاره: تخفیف بده و بیا

آخرین پیشنهاد استقلال به این ستاره: تخفیف بده و بیا

در حالی که کمتر از 3 هفته تا شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده است، استقلالی ها همچنان در نقل و انتقالات ضعیف عمل می کنند و جواد نکونام از عملکرد مدیران این باشگاه در جذب نیرو به شدت ناامید است. استقلال در دروازه با مشکل مواجه است و تاکنون در این زمینه موفق نشده است.

چندی پیش حسین حسینی با انتشار متنی در فضای مجازی از خداحافظی خود از استقلال خبر داد و با وجود اینکه از هم اکنون پیکان مورد توجه قرار گرفته، هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه تهرانی امضا نکرده است. آخرین اخبار در این زمینه حاکی از آن است که برخی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت غیررسمی به حسینی پیام داده و گفته اند که اگر بخواهد به استقلال برگردد مشکلی وجود ندارد زیرا جواد نکونام با این بازیکن اصطکاک پیدا نکرده است اما مبلغ دریافتی باید در نظر گرفته شود. تجدید نظر کند.

اگرچه حسین حسینی فصل گذشته حدود 25 میلیارد تومان با استقلال قرارداد داشت، اما به نظر می رسد حالا استقلالی ها در اطلاعیه خود به این مدافع گفته اند که فقط می توانند 8 میلیارد برای قرارداد یک فصل به او بپردازند. یعنی اگر کاپیتان فصل قبل آبی پوشان بخواهد برگردد باید 17 میلیارد تومان به باشگاه استقلال تخفیف بدهد. اتفاقی که به نظر عجیب می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید