آدرس جدید سامانه سنجش معلم + جزئیات


آدرس جدید سامانه سنجش معلم + جزئیات

سجاد سیاح، رئیس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی «سامانه ارزشیابی معلمان» خبر داد و جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از معلمان را تشریح کرد.

وی افزود: آدرس جدید (کلیک) سیستم ارزشیابی معلم و آدرسی که قبلا اعلام شده بود آی پی آزمایشی سامانه بود که برای برخی استان ها ارائه شده بود.

رئیس دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل داشتند وارد شوند، گفت: در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده باشند دو راه برای بازیابی آن وجود دارد.

سیاح افزود: فرم ها و عناصر دیگر در سیستم برنامه ریزی شده و سعی کردیم تجربه کاربری ساده ای داشته باشیم. ویدیوی آموزش به زودی آپلود و ارسال خواهد شد.

برای ورود به سامانه رتبه بندی با اولین رقم سمت راست کد ملی برنامه ریزی کنید
وی همچنین گزارش داد که به منظور رعایت انصاف در ورود اطلاعات و جلوگیری از بارگذاری بیش از حد سیستم، هر رقم کد کشور در سمت راست (رقم اول سمت راست کد کشور) 2.5 روز کاری زمان خواهد داشت. فرصت را ثبت کنید و امروز از صفر شروع میشه تا به کد 9 میرسه زمانبندی مشخص شده. اما پس از انقضای این مهلت به کلیه همکارانی که موفق به ثبت نام نشده اند فرصت مجدد داده می شود و جای استرس و نگرانی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید