اعلام جزئیات دروس جدید سنجش معلم

اعلام جزئیات دروس جدید سنجش معلم

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: تعداد 85 هزار معلم طرح مهر آفرین به تعداد معلمان سنجش شده اضافه می شود. این معلمان باید 10-15 سال پیش نیروی رسمی آموزش و پرورش می شدند.

سید محمد مولوی اظهار داشت: دبیران طرح مهر آفرین دارای کد ستادی، شرکت در دوره های آموزشی و دارای سوابق تحصیلی قابل قبولی هستند. بنابراین رسمیت بخشیدن به این اختیارات و گنجاندن آنها در قانون ارزشیابی معلمان حق آنهاست.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با حمایت روز گذشته مجلس از این معلمان، این معلمان بدون آزمون رتبه بندی می شوند.

شورای اسلامی با اشاره به مصوبه روز یکشنبه 17 آبان ماه شورای اسلامی توضیح داد: با مصوبه صحن علنی شورا ضمن موافقت با ردیف هشتم لایحه اصلاح قانون بودجه 1401 کل کشور و برای احیای حقوق کارمندان و مستمری بگیران در کشور و ارتش نیز معلمان طرح مهر آفرین را مصوبه قانون ارزشیابی معلمان دانستند.

وی ادامه داد: با تصویب مجلس، معلمان مهرآفرین مشمول قانون ارزشیابی معلمان بدون آزمون می شوند و مصوبه مجلس نیز در راستای حق این دسته از معلمان بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: با تصویب مجلس 85 هزار معلم به تعداد معلمان ارزشیابی شده اضافه می شود که با تغییر وضعیت باید 10 تا 15 سال پیش می شد. نیروی آموزشی رسمی

پست جنجالی کاپیتان سابق تیم ملی درباره اعتراضات
مولوی تصریح کرد: هیچ توجیهی وجود نداشت که قدرت قراردادی که سابقه طولانی در آموزش و پرورش داشت و باید سال ها پیش تغییر می کرد امروز در رتبه بندی معلمان لحاظ نشود.

دیدگاهتان را بنویسید