آدم به این فکر می کند که چگونه؛ دیگر به پرسپولیس!

آدم به این فکر می کند که چگونه؛  دیگر به پرسپولیس!

تیم فوتبال پرسپولیس عصر جمعه به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. دو مدعی همیشگی قهرمانی در لیگ برتر ایران در حال مبارزه با یکدیگر هستند که تقابل آنها در نقل و انتقالات تابستانی نیز وجود داشت.

باشگاه پرسپولیس با مدیریت رضا درویش موفق شد تعدادی بازیکن آزاد از این تیم مانند گیورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر و سوروس رفیعی را جذب کند تا بازیکنان اصلی دو فصل اخیر تیم خود را از دست بدهد. بعدها محمدرضا ساکت، مدیرعامل پرسپولیس نیز رامین رضایان را از جمع جداشدگان پرسپولیس انتخاب کرد تا به نوعی انتقام بگیرد. آن سوال قطعا روی درگیری بازیکنان سابق دو تیم در بازی روز جمعه تاثیرگذار خواهد بود. گلسیانی که رویای بازی در تیم ملی گرجستان را در سر می پروراند، به یکی از مهم ترین بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس تبدیل شده تا بتواند بازی قابل قبول دیگری را به نمایش بگذارد.

دانیال اسماعیلی فر نیز با آرزوی دیده شدن برای حضور در جام جهانی 2022 به پرسپولیس آمد اما در آخرین اردوی تیم ملی حاضر نشد تا کارلوس کی روش همچنان به این بازیکن اعتقادی نداشته باشد. اولین دوره فعالیت هشت ساله او. او حالا برای نشان دادن توانایی خود باید به مصاف سپاهانی ها برود که رامین رضاییان را به جای او به خدمت گرفت و با بازگشت کی روش توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود. شاید بازی فردا تاثیر مستقیمی بر ادامه حضور آنها و امید بازیکنان دو تیم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی قطر داشته باشد.

دیدار دو تیم روز جمعه از ساعت 20:00 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر با قضاوت امیر عرب برگی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید