آدم ربایی از گرچک به خیابان شریعتی تهران/ 15 گروگان آزاد شدند

آدم ربایی از گرچک به خیابان شریعتی تهران/ 15 گروگان آزاد شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 5 آدم ربا و آزادی 15 گروگان که همگی اتباع خارجی و قصد مهاجرت غیرقانونی بودند، در عملیات پلیسی در منطقه شریعتی تهران خبر داد. هدف از دریافت وجه انتقال اتباع از کشور به مقاصد دیگر بوده و در جریان تحقیقات مشخص شد هر 15 گروگان از اتباع شهرستان کرچک هستند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 5 آدم ربا و آزادی 15 گروگان که همگی اتباع خارجی و قصد مهاجرت غیرقانونی هستند، در عملیات پلیسی در منطقه شریعتی تهران خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر با اشاره به پایان گروگانگیری تصریح کرد: در پی گزارش یک مورد مفقودی یک فرد مشکوک به آدم ربایی در شهرستان کرچک، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی کرچک مراجعه و اظهار داشت که طی دو تماس تلفنی در ازای آزادی برادرش مبلغ 2 هزار و 6 هزار دلار وجه نقد درخواست کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و مخفیگاه آن ها واقع در خیابان شریعتی تهران شدند.۴ نفر از اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع بودند. کشورهای همسایه دستگیر و 15 گروگان بدون خسارت مالی و جانی از بازداشت آدم ربایان آزاد و به پلیس تحویل داده شدند.

وی افزود: این باند آدم ربایی در زمینه مهاجرت غیرقانونی و انتقال اتباع به مهاجران فعالیت می کرد که با دریافت پول قصد انتقال اتباع را از کشور به مقاصد دیگر داشتند که در تحقیقات مشخص شد هر 15 گروگان از اتباع شهرستان کرچک هستند. .

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمانی که به جرم آدم ربایی و زورگیری به مبلغ 50 میلیارد ریال دستگیر شده بودند اذعان داشتند که مبلغ چهار میلیارد و 680 میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. رویه های قانونی

سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به سطحی از ظرفیت رسیده است که می تواند در کمترین زمان ممکن هرگونه فعالیت مجرمانه مجرمان را کشف کند.

دیدگاهتان را بنویسید