آذری جارمی با قید وثیقه آزاد است / دلیل شکایت مردم اهواز از وزیر ارتباطات سابق

زمان: 16:53
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775946

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به شکایت تعدادی از شهروندان اهوازی از وزیر ارتباطات وقت ، گفت: این فرد احضار و از اتهامات مطلع شده و با قرار وثیقه آزاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ذبیحولا هدیایان ، سخنگوی قوه قضاییه ، تعدادی از شهروندان اهوازی و یک دادستان در مورد آخرین وضعیت به وزیر ارتباطات وقت شکایت کرده اند. اغتشاشات عمومی ، رد حکم دادگاه و رد اجرای دستورات دولتی نهادهای قانونی ، پرونده ای در دادگاه فرهنگ و رسانه تشکیل شد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این فرد احضار و از اتهامات مطلع شده و با قرار وثیقه آزاد شده است. در آن لحظه ، آخرین دفاع این مرد انجام نشد. سپس شکایت دیگری به دادستانی ارسال شد و پرونده در حال رسیدگی است.

در اسفند 97 معاون دادستان کل فضای مجازی با اشاره به شکایت مردم اهواز از وزیر ارتباطات گفت: مردم اهواز از وزیر ارتباطات شکایت کردند که محیطی امن و ضروری برای فضای مجازی در جوانان ایجاد نمی کنند. مردم توسط گروه های تکفیر جذب شدند و سرانجام حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح رخ داد و بستگان آنها کشته شدند.

معاون دادستان کل در فضای مجازی یادآور شد: عنوان دوم شکایت وزیر ارتباطات زمینه را برای جاسوسی از کامپیوترهای دشمنان از طریق داده های بزرگ فراهم می کند. بر اساس قانون جرایم رایانه ای ، ارائه چنین داده هایی توسط جاسوسان رایانه ای محرمانه تلقی می شود. اتباع خارجی می توانند با تجزیه و تحلیل داده ها و جاسوسی نقطه به نقطه که توسط شهروندان کشور ایجاد می شود ، نظم و امنیت کشور را نقض کنند و همچنین اطلاعاتی که از این اطلاعات دریافت می کنند تا در اختلالات استفاده شود ، و این موارد نمونه های دقیق جاسوسی کامپیوتری

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید