آرم وحید فاضلی برای منسوجات

آرم وحید فاضلی برای منسوجات

فردا شب فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم اراک برگزار می شود و قهرمان آن مشخص می شود. وحید فاضلی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی گفت: ابتدا دو مورد را به شما پیشنهاد می کنم. از مسئولان استانی و شهرستانی شورای شهر و تمامی کادر مدیریتی استان مرکزی که در این هفته به تیم ما انرژی مثبت دادند و در کنار ما بودند تشکر می کنم. همچنین ایرالکو و هیئت مدیره و کارکنان ایرالکو و ثانیاً به تیم خوب نساجی برای حضور در فینال تبریک می گویم. آنها قطعاً شایستگی حضور در اینجا را داشتند و خوشحالیم که دو تیم معتبر و محبوب در فینال جام حذفی به میدان می‌روند و باز هم امیدوارم در نبردی عادلانه با اخلاق و ارزش‌های فنی، هر تیمی که شایسته‌تر است، برنده این مسابقه باشد.

وی برای دیدار فینال ادامه داد: تیم نساجی یکی از تیم های معتبر لیگ است و شایسته حضور در فینال بود. آنها هم مثل ما مسیر سختی را پشت سر گذاشتند و به فینال رسیدند. همچنین تیم نساجی را هم به صورت انفرادی و هم از نظر کادرفنی نسبت به تیم حریف به خوبی می شناسیم و همانطور که می دانید در مسابقات جام حذفی جدا از بحث فنی و استقامت بدنی مهمترین عامل استقامت روحی است. تیمی که بتواند وضعیت روحی خود را تا آخرین علامت داور در فینال حفظ کند، می تواند این جام را کسب کند. سعی کردیم بعد از بازی با پرسپولیس فضای آرامی را برای بچه ها فراهم کنیم. اجازه مصاحبه نداشتیم و فعالیت رسانه ای زیادی نداشتیم و سعی کردیم بچه ها را از نظر روحی برای بازی فینال آماده کنیم و خدا را شکر بازخورد خوبی به ما دادند و شرایط تمرینی خوبی داشتند. بازیکنان خوب کار می کنند و امیدوارم علاوه بر همه این مشکلات شرایط ایده آلی هم به دست بیاید و به آنچه که شایسته است برسند و ما هم دعا می کنیم به ایده آل ما که قهرمانی است برسند و ما در کنارشان باشیم. . ما سخت کار کردیم و برای کمک در این مسیر وقت گذاشتیم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی شرایط آنها در لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود، تصریح کرد: شاید اگر سه شهر ایران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند یکی از آنها اراک باشد، ورزش خوبی داریم. زمین پیچیده و استاندارد و زیرساخت خوب. تعدادی از جزئیات وجود دارد که باید حل شود. من شخصاً در بسیاری از شهرها کار کرده ام. در قائم شهر جنوب کشور و… به جرات می گویم اراک یکی از سه شهری است که از نظر زیرساختی شرایط حضور در مسابقات بین المللی را دارد.

فاضلی که سابقه مربیگری در نساجی را دارد، درباره انگیزه خود برای شکست دادن این تیم گفت: فوتبال فراز و نشیب هایی دارد و رعایت اخلاق مهم است. ممکن است در زمین بجنگیم، اما دوست هستیم. من سه فصل در آلومینیوم و نساجی بودم و الان این دو تیم برابر هم هستند اما حساس نیستم. این روزها خیلی چیزها را پشت سر گذاشتم و امیدوارم هر تیمی از نظر فنی شایسته قهرمانی باشد. امیدوارم یک بازی بدون استرس با اخلاق برگزار شود، زیرا کارکنان ما نشان داده اند که از استرس دوری می کنند و سعی می کنند با آرامش کار خود را انجام دهند. در چند نوبت که به همراه مهدی رحمتی به این تیم آمدیم، بیشتر وقت خود را صرف تدارک فلسفه فوتبال کردیم و به دنبال حواشی زیادی نبودیم. این بازی به دلیل فینال بودن حساسیت های خاص خود را دارد اما به مسائل حاشیه ای حساسیتی ندارد و برای تیم ها و هوادارانشان آرزوی موفقیت داریم.

دستیار مهدی رحمتی درباره حضور هوادارانشان گفت: خدا را شکر به انعطاف پذیری بالایی رسیدیم. تماشاگر باشد یا نباشد ما برای هر دقیقه این بازی آماده ایم اما اگر تماشاگر باشد چاشنی فوتبال است و ارتفاع بازی بیشتر می شود. قبل از بازی که آزاد بودیم تماشاگران کمی داشتیم چون میهمان بودیم و شرایط مساوی نبود اما با توجه به تعداد کم تماشاگرانی که از اراک می آمدند بچه های ما معتقد بودند که تماشاگران با خوشحالی به خانه خود باز می گردند. شهر کمک زیادی می کند شرایط برای تصمیم گیری مسئولان است اما ما برای آن آماده ایم.

فاضلی در پایان یادآور شد: هر دو تیم زمان کافی برای ریکاوری داشتند و به نظر من اگر بازی پنالتی باشد تاثیر منفی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید