اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی مبنی بر برکناری محمد فاضلی

اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی مبنی بر برکناری محمد فاضلی

روز جدید دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: قرارداد دکتر فاضلی به دلیل عدم رعایت تعهدات مقرر مورد تایید هیئت مدیره قرار نگرفت.

دانشگاه شهید بهشتی با اعلام اینکه همکاری با دکتر فاضلی از اعضای هیات علمی این دانشگاه به دلیل عدم انجام تعهدات مندرج در آئین نامه استخدامی ادامه پیدا نکرده است، تاکید کرد: این رای در مراجع قضایی ذیربط قابل تمدید است. .

دانشگاه شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد در پی درج قطع همکاری دکتر فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه خواهد کرد.

این دانشگاه گفت: با توجه به مفاد جاری برای جذب و تمدید قرارداد معلمان در دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور، استاد پیمانی موظف است شرایط فعالیت خود را از نظر عمومی، آموزشی و پژوهشی در چارچوب یک قانون تمدید کند. در صورت عدم دریافت امتیاز قانونی برای ادامه خدمت در پایان قرارداد، قرارداد همکاری وی با دانشگاه تمدید نخواهد شد.

موضوع قرارداد دکتر محمد فاضلی پس از طی مراحل اداری در جلسه هیأت عامل دانشگاه در تاریخ 15 شهریور 1400 مطرح شد و پرونده وی به دلیل عدم انجام تعهدات مندرج در ماده 1400 مورد تایید هیئت مدیره قرار نگرفت. 21، 22 و 114 آیین نامه داخلی اعضای هیئت علمی.

این رأی قابل اعتراض در شورای اجرایی دانشگاه و متعاقباً در شورای مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در نهایت به مراجع قضایی ذیربط قابل اعتراض است. “

دیدگاهتان را بنویسید