اهدای نشان “دانشگاه فعال” فدراسیون عمومی دانشگاه شهید بهشتی + عکس


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814843

فدراسیون ورزش های همگانی نشان دانشگاه فعال را به دانشگاه شهید بهشتی تهران اعطا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در جلسه شورای ورزش دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز شنبه تشکیل شد، افشین مولایی رئیس، محمدرضا فروهی دبیر و کارکنان فدراسیون ورزش های همگانی نیز حضور داشتند و ارائه کردند. نشان “گلد یک ستاره” دانشگاه فعلی. تقدیم رئیس این دانشگاه شد.

طرح ملی دانشگاه فعال یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزش های همگانی است که پس از طرح ملی شهر فعال و دانشگاه شهید بهشتی پس از ارزیابی ها و کسب امتیازات لازم در زمینه توجه به ورزش همگانی به عنوان اولین «دانشگاه فعال» معرفی شد.

در این مراسم افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با ارائه گزارشی از سلامت انسان و خطرات بیماری های غیرواگیر به مردم ایران ابراز امیدواری کرد که دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین و موفق ترین دانشگاه های جهان باشد. ورزش همگانی نیز باید در خط مقدم توسعه و گسترش زیرساخت ها باشد و زمینه مناسبی برای گرایش جوانان و دانش آموزان به ورزش فراهم کند.

مالایی تاکید کرد: فدراسیون ورزش های همگانی برای کاهش کم تحرکی و افزایش فعالیت بدنی شهروندان طرح های ملی را اجرا کرده است که یکی از آنها طرح ملی شهرهای فعال است. به همین دلیل جایزه دانشگاه فعلی را نیز در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه دانشگاه شهید بهشتی توانست اولین دانشگاه برنده برند یک ستاره طلایی باشد.

وی ادامه داد: تحلیل خوبی از زیرساخت ها و شرایط دانشگاه شهید بهشتی داشتیم تا به این نتیجه برسیم که خوشبختانه شرایط فراهم شد اما به این سطح از توقعات راضی نیستیم و باید برای توسعه ورزش همگانی گام های بلندتری برداریم. ‘.

در این مراسم سعداله نصیری حیدری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تقدیر از عملکرد فدراسیون ورزش های همگانی در زمینه سلامت جامعه و اجرای برنامه ها و برنامه ریزی های ملی برای کاهش انفعال گفت: باید شاخص های عملکرد را در نظر بگیریم، بله می توانیم. با تحلیل آنها نقاط ضعف را برطرف کرده و گامی رو به جلو برداریم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که دانشگاه شهید بهشتی چنین جایگاهی را از فدراسیون ورزش های همگانی دریافت کرد. ما می خواهیم با نقاط ضعف خود مقابله کنیم و هر سال شرایط بهتری پیدا کنیم. دانشگاه همچنان یکی از مؤسسات مورد اعتماد است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: عنوانی که فدراسیون ورزش های همگانی به ما داده است انگیزه ما را افزایش داده است تا بتوانیم بیشتر و بهتر کار کنیم و در آینده وضعیت مطلوب تری داشته باشیم.

در این نشست ناهیده جباری رئیس آکادمی فدراسیون ورزش های همگانی گزارشی از اقدامات انجام شده برای اعطای نشان تک ستاره طلایی به دانشگاه فعلی شهید بهشتی ارائه کرد.

محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی به همراه لیلا جویباری و رسول آزادی نیز در این دیدار حضور داشتند.


eefb830d 9113 4cb2 a36a ad3292126a17 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید