آزادسازی بیش از 1000 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915345

حیدری گفت: برای ساخت، توسعه و تجهیز 22 پروژه بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی استان 1400 میلیارد تومان هزینه شده است و پیش بینی می شود این پروژه ها تا پایان سال 1403 به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری امروز در اختتامیه نخستین جشنواره جوانان جمعیت در شهرکرد اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی دولت سلامت مردم است.
وی افزود: برای ساخت، توسعه و تجهیز 22 پروژه بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری هزار و 400 میلیارد تومان هزینه شده است و پیش بینی می شود این پروژه ها تا پایان سال 93 به بهره برداری برسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شورای عالی سلامت در استان تشکیل شده است، ادامه داد: کارگروهی نیز در خصوص جوانان جمعیت تشکیل شد که مصوبات بسیار خوبی در این زمینه داشت.
حیدری تصریح کرد: جوان بودن جمعیت موضوع مهم آینده کشور و لازمه حضور جمعیت جوان است.
وی خاطرنشان کرد: مطمئناً یکی از امتیازات مهم جوانی جمعیت و تحکیم خانواده، تقویت قدرت ملی است که نشان از رشد و نشاط کشور دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تحکیم خانواده و جوانان جمعیت را تاثیر مهمی در وحدت و همبستگی ملی دانست و گفت: تضعیف بنیان خانواده منجر به افزایش آسیب های اجتماعی می شود، دولت توجه جدی به این امر دارد. جوانی جمعیت و این یکی از اولویت های اصلی دولتمردان است.
حیدری افزود: جوانی جمعیت مراحل و فرآیندهایی دارد که باید به آن پرداخته شود، یکی از این مراحل فرهنگ سازی در این زمینه است که باید به هر نحوی به آن پرداخت.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران جوان سازی جمعیت، نیروی کار و حمایت از خانواده را مهمترین وظایف جامعه امروز می دانند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید