آزادگان شکوه مقاومت و سربلندی را بر لوح درخشان ایران اسلامی حک کردند


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890838

سلمان محمدی گفت: آزادگان توانستند دوران اسارت را با سربلندی پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سربلندی را بر لوح درخشان ایران اسلامی بنویسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان آموزش و پرورش کرمانشاه تجلیل شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم گفت: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور همت، عزت و اراده مردانی است که سخت ترین ناملایمات را در راه دفاع تحمل کردند. زمین و اسرار نظامی


8a211985 6222 4a13 8025 f702086d0cf8 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: آزادگان با الهام از مکتب اسلام و همچنین درس گرفتن از صبر و استقامت حضرت زینب(س) که مظهر صبر و استقامت بود، توانستند دوران اسارت را با سربلندی و سربلندی پشت سر بگذارند. شکوه مقاومت و سربلندی را در صفحه ای درخشان قرار دهید. ثبت ایران اسلامی

محمدی بیان می کند: آزادگان فارغ التحصیل دانشگاهی هستند که رئیس آن حضرت امام خمینی (ره) است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: آزادگان در دوران مقدس حراست سختی های بسیاری را متحمل شد که امیدواریم این روحیه مقاومت را به نسل آینده منتقل کنید.


bd147d6e 5079 48d6 aea5 d0dd373b4463 خبر خاکستری

وی همچنین به دغدغه های آزاد عزیز گوش فرا داد و گفت: این نگرانی ها را که یکی از آنها حق شما برای بکارگیری فرزندانتان در ادارات است، در اولین فرصت به وزیر آموزش و پرورش خواهم رساند.

در این مراسم از آزادگان تجلیل شد و دو آزادگان به بیان مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید